Grrr...er bare så vred..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2013

modesty

Gulbak skriver:

Hej

Uha, hvor er jeg gal. Havde en aftale med et brudepar om at lave en kæmpe kage til dem til 150 personer. Vi havde aftalt et hele og jeg var begyndt at lave blomster, der skal jo vildt mange til, havde købt 2 store bageforme samt masser af fondant og havde taget fri på fredag for at kunne lave kagen. Havde endda sagt til dem at de ikke behøvede at betale forud fordi jeg som udgangspunkt stoler 100% på folk.

De skrev så lige til mig i går aftes at de var nød til at afbestille kagen...Grrrrr...det er virkelig dårlig stil..

Jeg skrev tilbage til dem at det var jeg da virkelig træt af fordi jeg havde købt en del ind til kagen og var gået i gang med blomster. Jeg skrev også at jeg håbede de ville kompensere mig for de mange timer jeg havde brugt på blomster samt for indkøb til kagen. I alt bad jeg om kr. 700,00. Tror jeg har brugt mindst 10 timer på blomster samt på at aftale tingene med dem. Syntes I at det er at forlange for meget. Jeg havde talt med dem om at de skulle forudbetale 1.500,00 når kagen var så stor og det var de ok med, men jeg stolede jo på dem og derfor bad jeg ikke om forudbetaling.

Så vidt jeg kan regne ud, afbestiller de cirka en uge før brylluppet? Altså, jeg ville personligt ikke tro at det ville tage så lang tid at lave en kage, så de troede måske at de kunne nå at afbestille inden du gik i gang?

Som andre også skriver - hvis de er gode mennesker, så betaler de for dit udlæg, men jeg tænker ikke at det er noget du som sådan kan insistere på, når de trods alt afbestiller en uge før. Det havde været noget andet hvis det var et par dage før.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.