Geocaching - en gratis ferieaktivitet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2013

kirsti

Bebsen skriver:

Hvad hedder den app? Det ville min søn elske!

Det er den første der kommer op når du søger den ser sådan her ud 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2013

kirsti

quindelist skriver:

Vi skal SÅ meget igang (skal bare lige have solgt ideen til min mand )

Du hedder vel ik quindelist for ingenting 

Anmeld

30. juni 2013

quindelist

kirsti skriver:

Du hedder vel ik quindelist for ingenting 

Der skulle ligge et par stykker tæt ved hvor vi bor så skal egentlig "bare" gå den vej når vi alligevel er ude med hunden

Anmeld

30. juni 2013

kirsti

quindelist skriver:

Der skulle ligge et par stykker tæt ved hvor vi bor så skal egentlig "bare" gå den vej når vi alligevel er ude med hunden

Ja man bliver forbavset over hvor mange der rent faktisk ligger derude!

Anmeld

30. juni 2013

quindelist

kirsti skriver:

Ja man bliver forbavset over hvor mange der rent faktisk ligger derude!

Hørte om konceptet for en måneds tid siden hvor jeg var begravet i eksamenslæsning, så i overspringshandlingernes tegn lavede jeg lidt research og lovede mig selv at vi skal igang her i sommer.

Modtager gerne hints om gode københavner caches

Anmeld

30. juni 2013

Maja88

kirsti skriver:

Hvis pengene er små og i ikke ved hvad i skal foretage jer med ungerne i ferien var geocaching måske noget!

Hvis i har en smartphone kan i hente det som app!

Det går ud på at der rundt om i Dk er gemt små "skatte" og ved hjælp af gps'en i app'en (eller en alm håndholdt gps) kan man finde de her skatte! Når nogen opretter en skat skal det være gratis at komme til den!
Det er en rigtig sjov måde at komme ud i naturen og få se nogle steder man ikke vidste fandtes da "skattene" tit gemmes ved forskellige seværdigheder!

Skatten består oftest af en plastik kasse indeholdende en logbog og nogle småting. Det kan være glaskugler, klistermærker, kuglepenne, hoppebolde ja alt muligt af lille værdi. Man må så tage noget fra kassen men skal ligge noget andet af samme eller større værdi tilbage.

Noah elsker det og pludselig får gåturen en mening og selv os voksne ender med at være fuldt engagerede og det bedste er at det er gratis, bortset fra de småting man ligger i kassen hvis man tager noget fra den!

Kan ikke se hvilken en jeg skal vælge

Den gratis app jeg kan finde er engelsk..

Anmeld

30. juni 2013

MHB

Maja88 skriver:

Kan ikke se hvilken en jeg skal vælge

Den gratis app jeg kan finde er engelsk..

Er det til iPhone eller Android? Til iPhone en det vist Groundspeaks egen app der får de bedste anmeldelser og til Android bruger jeg c:geo 

Anmeld

30. juni 2013

Maja88

MHB skriver:

Er det til iPhone eller Android? Til iPhone en det vist Groundspeaks egen app der får de bedste anmeldelser og til Android bruger jeg c:geo 

Har android..

Den som kommer først skal jeg oprette alt muligt i

Anmeld

30. juni 2013

MHB

Maja88 skriver:

Har android..

Den som kommer først skal jeg oprette alt muligt i

Man skal have en bruger på geocaching.com men det er også det. Er det c:geo du har fundet? Den er meget nem at bruge når først man er kommet i gang.. 

Anmeld

30. juni 2013

Maja88

MHB skriver:

Man skal have en bruger på geocaching.com men det er også det. Er det c:geo du har fundet? Den er meget nem at bruge når først man er kommet i gang.. 

Skal man oprette sig på computeren

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.