uge 17 (16+1)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.336 visninger
5 svar
8 synes godt om
30. juni 2013

DianaRJS

kan faktisk ikke rigtig selv vurdere om der er sket noget, andet end at jeg bare ser tyk ud, men altså kan da også godt ske tvillingerne bare mener deres mor skal se tyk ud istedet for gravid men i hvert fald et mavebillede fra uge 17

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2013

ønskebørn74

DianaRJS skriver:

kan faktisk ikke rigtig selv vurdere om der er sket noget, andet end at jeg bare ser tyk ud, men altså kan da også godt ske tvillingerne bare mener deres mor skal se tyk ud istedet for gravid men i hvert fald et mavebillede fra uge 17

Du er da SÅ fiiiiiin.. 

Ingen tvivl om at det er en baby mave.. 

Anmeld

30. juni 2013

Rødhætte

DianaRJS skriver:

Sikke en fin mave, man kan nemt se at du er gravid og ikke tyk 

Anmeld

30. juni 2013

BigHope13

DianaRJS skriver:

Du er da bestemt ikke tyk. Du ligger krop til en meget flot tvillinger gerne mave

Anmeld

30. juni 2013

Kløver

Synes bestemt du har en flot gravidmave

Anmeld

1. juli 2013

DianaRJS

orh tak hvor er i søde

men ja tror måske også bare det er mig der er lidt hmm sippet ej synes bare slet ikke jeg kan sammeligne med de 2 andre maver jeg nu har haft

men igen 1000tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.