CroQuis skriver:
Hmm... Altså jeg må indrømme at jeg er i tvivl om det er liv jeg har mærket, men prøver nu alligevel at skrive herinde 
Er idag 11+5 og har en 2-3 gange indenfor den sidste uge, mærket én luftbobbel (pr gang). Den har været samme sted (skråt nedaf til højre for navlen).. Det har været liiige når jeg har lagt mig i sengen, så kunne jeg mærke en bobbel, men selvom jeg lagde mig og følte efter, skete der ikke mere end den ene. Har jo senest på en scanning i 10. uge, set at den var fuld af liv 
Men burde den lille ikke ligge i midten? Eller hvor ligger hvalpen egentlig helt præcist???
Kan det godt passe at den ligger lidt til siden, da der jo har været to indtil uge 9, og tvillingerne lå jo til de tidligere scanninger lidt i hver sin side....
Jeg ved ikke så meget om det med at mærke liv, da jeg selv er førstegangsgravid. Men det er først her fra uge 17+ jeg er sikker på det er lillepigen jeg mærker.
Jeg troede også jeg mærkede luftbobler ret tidligt, men så kom jeg til at tænke på, at livmoderen kun gik op til midt mellem skambenet og navlen, og det jeg mærkede var ved navlen og længere oppe, så det kan jo umuligt have været hende jeg mærkede
Anmeld