Luftbobler uge 11-12??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2013

Millea

CroQuis skriver:

Jaah, men har også læst nogle hvor de allerede mærkede bobler i uge 12 

Men altså du kender jo din krop bedre end hvad der står på nettet.. Så altså det kan jo godt være at du har mærket liv inde i maven..  Og hvor er det bare hyggeligt altså.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2013

CroQuis

Millea skriver:

Men altså du kender jo din krop bedre end hvad der står på nettet.. Så altså det kan jo godt være at du har mærket liv inde i maven..  Og hvor er det bare hyggeligt altså.. 

Haha ja.. Men aner jo ikke om det er liv eller måske tarmgas jeg mærker.. Ved jo ikke engang hvor den lille opholder sig henne  Ved jo heller ikke hvordan et spark føles, så det er jo bare gætterier 

Anmeld

30. juni 2013

FrkZier

CroQuis skriver:

Okay  Mindes bare jeg har læst om andre, der tidligt har mærket luftbobler, som senere så er blevet til spark 

Ja jeg er bare overbevist om det ikke er 'baby bobler' men bare tarmluft man mærker så tidligt 

Anmeld

30. juni 2013

Kløver

Med min første mærkede jeg bobler k uge 14+ og det var meget tidligt, noget af det tidligste siger de, barnet har ikke kræfter nok eller er stort nok før der, med mindre der er to så mærker man det ofte før end hvis der er en. Med nr 2 mærkede jeg først liv omkring uge 18 da moderkagen lå ud mod maven

Anmeld

30. juni 2013

BigHope13

CroQuis skriver:

J

Ja, må prøve at se hvad der sker 

Er det ikke ønskebarn74 der lige har mærket liv med hendes tvillinger i uge 13 

Jo det er det. synes ihvertfald bare du skal nyde dine bobler og så se om de går i sig selv eller fortsætter og udvikler sig til små puf med tiden.

Anmeld

30. juni 2013

Karla

CroQuis skriver:

Hmm... Altså jeg må indrømme at jeg er i tvivl om det er liv jeg har mærket, men prøver nu alligevel at skrive herinde 

Er idag 11+5 og har en 2-3 gange indenfor den sidste uge, mærket én luftbobbel (pr gang). Den har været samme sted (skråt nedaf til højre for navlen).. Det har været liiige når jeg har lagt mig i sengen, så kunne jeg mærke en bobbel, men selvom jeg lagde mig og følte efter, skete der ikke mere end den ene. Har jo senest på en scanning i 10. uge, set at den var fuld af liv 

Men burde den lille ikke ligge i midten? Eller hvor ligger hvalpen egentlig helt præcist???

Kan det godt passe at den ligger lidt til siden, da der jo har været to indtil uge 9, og tvillingerne lå jo til de tidligere scanninger lidt i hver sin side....

Jeg ved ikke så meget om det med at mærke liv, da jeg selv er førstegangsgravid. Men det er først her fra uge 17+ jeg er sikker på det er lillepigen jeg mærker.
Jeg troede også jeg mærkede luftbobler ret tidligt, men så kom jeg til at tænke på, at livmoderen kun gik op til midt mellem skambenet og navlen, og det jeg mærkede var ved navlen og længere oppe, så det kan jo umuligt have været hende jeg mærkede

Anmeld

3. juli 2013

CroQuis

Var faktisk til NF igår, og det var præcis dér hvor jeg havde mærket luftbobler, at hun skulle scanne, for at finde fosteret (ude i siden)..

Så det er da tankevækkende  

Anmeld

3. juli 2013

Karla

CroQuis skriver:

Var faktisk til NF igår, og det var præcis dér hvor jeg havde mærket luftbobler, at hun skulle scanne, for at finde fosteret (ude i siden)..

Så det er da tankevækkende  

Så tror jeg godt det kan være den lille
Der hvor jeg mærkede noget, var i hvert fald ikke der hun lå til de efterfølgende scanninger. Men hvis det passer ved dig, tror jeg helt sikkert det er baby du mærker

Anmeld

3. juli 2013

CroQuis

Karla skriver:

Så tror jeg godt det kan være den lille
Der hvor jeg mærkede noget, var i hvert fald ikke der hun lå til de efterfølgende scanninger. Men hvis det passer ved dig, tror jeg helt sikkert det er baby du mærker

Wuuuaw vildt !! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.