Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg startede på dukan kuren i mandags med en vægt på 65,5 jeg har haft 5 dage i angrebsfasen (hvor jeg syndede en dag ) og nu er jeg på 2. dag i vekselfasen OG vægten er på 62,7 Og jeg kan nu komme i mine før-graviditet bukser så mangler der kun 3,7 kg
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LilleLene skriver: Jeg startede på dukan kuren i mandags med en vægt på 65,5 jeg har haft 5 dage i angrebsfasen (hvor jeg syndede en dag ) og nu er jeg på 2. dag i vekselfasen OG vægten er på 62,7 Og jeg kan nu komme i mine før-graviditet bukser så mangler der kun 3,7 kg
Camillos skriver: Flot !
Flot !
tak
LilleLene skriver: tak
Camillos skriver: Jeg mangler så "kun" 30 kg før jeg er tilfreds og ka ik hive mig igang pt.øv
Jeg mangler så "kun" 30 kg før jeg er tilfreds og ka ik hive mig igang pt.øv
nu har jeg også gået 1 år før jeg kunne tage mig sammen
Det lyder da godt nok effektivt, sekt gået...
er det noget man køber sig til eller kan man finde på nettet hvordan man gør ?
Melanie Bjerre skriver: Det lyder da godt nok effektivt, sekt gået... er det noget man køber sig til eller kan man finde på nettet hvordan man gør ?
tak http://dinslankekur.dk/ den her sidde fortæller alt hvad man har brug for der er lister over hvad man må få i de forskellige faser og en masse opskrifter
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128