Tvillinger til februar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.252 visninger
9 svar
2 synes godt om
29. juni 2013

Inge Møller Jensen

Hej

Vi fandt ud af i starten af ugen at vi venter tvillinger til februar. 

Vi er startet på at kigge lidt på barnevogne, for at se hvad der er at få. Er der nogen der har gode råd til hvad man skal købe? Kan se at der ikke er så mange at vælge mellem.

Hilsen Inge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2013

DianaRJS

Inge Møller Jensen skriver:

Hej

Vi er startet på at kigge lidt på barnevogne, for at se hvad der er at få. Er der nogen der har gode råd til hvad man skal købe? Kan se at der ikke er så mange at vælge mellem.

Hilsen Inge

der er super meget at vælge imellem, de fleste har bare deres tvillinge vogne i butikkerne, ellers har de kataloger som du kan bestille hjem fra

men kender det godt vi stod i samme problem. vi valgte dog bare istedet for at købe en brugt da vi ikke rigtig synes om de vogne der var lige nu og her, men tilgengæld synes rigtig godt om en model der udgik sidste år....

Anmeld

6. juli 2013

CroQuis

Tillykke med det  

Men vil liiige fortælle min triste historie.  Vores ene tvilling døde i uge 9, så er glad for at vi ikke har været tidligt ude mht køb af tvillingeudstyr  Heldigvis lever den anden i bedste velgående 

Anmeld

6. juli 2013

Viventerjer

Hej

Hilsen Inge

Stort tillykke tvillingerne..  Heldigvis er det sjældent nogle mister den ene tvilling, så syntes i skal nyde, den enorme glæde 2 liv giver  

Vi har købt flip-flap.dk DUET vogn .. Super service og kvalitet . Minder om en teutonia.. Bare flottere   skriv for billeder af vognen hvis det er

Anmeld

7. juli 2013

pcoramt

Hej

Hilsen Inge

Stort tillykke vi har selv købt en emmaljunga doble City cross og tror vi bliver rigtig glade for den tror det er vigtigt at se på hvad dit/jeres behov er, vi bor i et område hvor der er meget skov, og bruger generelt meget tid på gåture. Derfor har vi prioterert god affjedring meget højt du skal især være opmærksom på ligge målene og bredden pr. Barn

Anmeld

7. juli 2013

Babiesontheway

Først stort stort tillykke og velkommen til klubben

Vi venter tvillinger til januar,  og vi køber denne

www.teutonia.com/da/produkter/team-cosmo.html

Vi har lært os frem til det er bedre med en kombi vogn når den skal med rundt osv og denne kunne vi begge rigtig godt lide (synes ikke kombivogne ellers er noget at råbe hurra for) 

Anmeld

7. juli 2013

AnthonsMor

Hej

Hilsen Inge

Tillykke med tvillingerne først

Jeg kender et par stykker der har fået tvillinger, og de har begge valgt at købe en kombivogn, så du har barnevogn fra start og senere hen klapvogn i samme
Den største fordel jeg kan finde ved en kombivogn er selvfølgelig at du ikke skal ud og have BÅDE Bjarne og klapvogn, men også, at de tit og ofte fås med drejehjul fortil, hvilket gør det nemmere at køre rundt med den, og det er jo rart, når den fylder lidt mere end en singlebarnevogn

Håber du finder det du føler dig bedst tilpas med, og igen, tillykke!

Anmeld

7. juli 2013

Maja_4000

Hvis jeg skulle have tvillinger ville jeg vælge emmaljungas viking http://www.emmaljunga.com/dk/Barnevogn/Vaelg_din_E mmaljunga_vogn/Double_Viking-1976.html eller bugaboo donkey http://www.bugaboo.com/learn/bugaboo-donkey .. Men jeg har ingen erfaringer med dem

Anmeld

8. juli 2013

Lou

Jeg er i samme situation.. tvillinger til februar.  Vi fik det lige af vide i fredags, og jeg fordøjer stadig. 

Men det er jo langt mere besværtligt at vælge barnevogn/klapvogn til tvillinger. Tusind ting man skal tage højde for.

Synes at komvi vogne er så grimme og liggemålene er dumme, så de kan ikke sove i dem til mere end de er et halvt år ca. og så skal de allerede til at ligge i klapvognsdelen. Og så har jeg altid drømt om en rigtig barnevogn. 

Men en rigtig barnevogn fylder vildt meget, og  vi har ikke den største bil... jeg er også virkelig i vildrede. 

Anmeld

9. juli 2013

Inge Møller Jensen

Hej

Tak for alle de gode svar. Vi har efterhånden besluttet at købe Emmajunga Viking når den kommer og så købe to enkelte barnevogne de kan sove i.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.