(marts) Mens

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

701 visninger
12 svar
0 synes godt om
9. juli 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Har I fået jeres mens efter, at I har født?

Det har jeg stadigvæk ikke. Mon ikke, at jeg snart får det nu, hvor jeg stort set er stoppet med, at amme.

Kh.
Katja - Lina 3 1/2 mdr. og Luka 21 mdr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2009

Moar'en

Ja jeg har, fik den allerede efter ca. 6 uger.

Anmeld

10. juli 2009

MoarViborg

Nej, jeg har heller ikke set noget til min.. heldigvis fristes jeg til at sige  Men jeg ammer også stadig fuldt ud! Ammer du Lindskjold?

Anmeld

10. juli 2009

Diana...

Jep jeg har fået min, Men jeg satte den jo os selv i gang med p-piller STOR FEJL  

Men jo mon ikke du får den snart, men min veninde stoppet med at amme for 5 uger siden ca og hun har stadig ikke fået den.

Knus 

Anmeld

10. juli 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Der må gerne gå lang tid før, at jeg får den  Synes det er dejligt ikke, at have den. Den kommer nok på et rigtig dårligt tidspunkt. Sidste gang fik jeg den juleaftensdag - det var ikke så spænende når man skulle have huset fuld af gæster.

Diana, hvorfor satte du den igang selv? (hvis jeg må spørge)

Anmeld

10. juli 2009

Moar'en

Nej, jeg har heller ikke set noget til min.. heldigvis fristes jeg til at sige  Men jeg ammer også stadig fuldt ud! Ammer du Lindskjold?

jeg har aldrig ammet, Viktor kan ikke, men jeg pumede ud 8 gange i døgnet de første 10 uger.

Anmeld

10. juli 2009

Muffinmus

ja æv..fik den efter 8 uger første gang og 6 uger den her gang...øv bøv.

Anmeld

10. juli 2009

Diana...

KatjaBoye skriver:

Der må gerne gå lang tid før, at jeg får den  Synes det er dejligt ikke, at have den. Den kommer nok på et rigtig dårligt tidspunkt. Sidste gang fik jeg den juleaftensdag - det var ikke så spænende når man skulle have huset fuld af gæster.

Diana, hvorfor satte du den igang selv? (hvis jeg må spørge)

Selvfølgelig må du spørge  Nej jeg var blevet MEGA træt af gummi, så jeg skulle op og have prævention og der ville jeg jo gerne have mini piller og det ville min læge ikke give mig da det brugte man ikke her i Engesvang og det virket heller ikke som beskyttelse før jeg havet haft min første mens så de synes jeg skulle tage p-piller, det var jeg ikke særlig glad for da jeg ammet og hun fortalte mig at der var altså sket meget med p-piller så man måtter gerne tage dem selv om man ammet det havet det kunne nedsætte mælkeproduktionen lidt sagde hun. MEN MEN MEN MEN da der var gået en uge kunne jeg kun amme en gang om dagen og det var nat amning og da der var gået 14 dage havet jeg ingen mælk mere overhovet   Lægen troet ikke på det ville have en betydning for mig fordi jeg havet SÅ meget mælk at lucas kunne kløjse i det. Og da jeg så havet taget dem i en måned stoppet jeg med at tage dem fordi jeg tog 8 kg på af dem  så nu skal jeg kæmpe med endnu flere kg og kunne ikke amme mere så jeg hader mig selv for at starte på p-piller men jeg troet jo på min læge. Men så har jeg jo lært af det den fejl gør jeg ikk næste gang.

Knus

Anmeld

11. juli 2009

Mira0911

Jeg fik min mens ca. 3-4 uger efter....

Anmeld

18. juli 2009

Mca<3

Har heldigvis ikke set skyggen af min   Alexander er 3 1/2 måned

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.