hah så skøn en kat :P

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

413 visninger
3 svar
3 synes godt om
29. juni 2013

DianaRJS

min dejlige og normalt OVERDREVENE kælende kat lavede lige dagens griner

hun lagde i kassen med sine killinger, som er begyndt at ville lege, den ene killing bider hende så i halen og Diva vender sig rundt og væser så af mig, efterfølgende virkelig bare kigger på mig med onde øjne som i " hvad fanden har du gang i" lidt efter går det så op for hende jeg intet gør for nu kigger hun jo på mig, og der er stadig noget der bider hende i halen, og hun ligger sig bare ned totalt udmattende og uforstående

skulle nok ha været set, men ork det så godt ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2013

MorTilEn2013Dreng

DianaRJS skriver:

min dejlige og normalt OVERDREVENE kælende kat lavede lige dagens griner

hun lagde i kassen med sine killinger, som er begyndt at ville lege, den ene killing bider hende så i halen og Diva vender sig rundt og væser så af mig, efterfølgende virkelig bare kigger på mig med onde øjne som i " hvad fanden har du gang i" lidt efter går det så op for hende jeg intet gør for nu kigger hun jo på mig, og der er stadig noget der bider hende i halen, og hun ligger sig bare ned totalt udmattende og uforstående

skulle nok ha været set, men ork det så godt ud

Haha kunne faktisk godt forstille mig det.

Anmeld

29. juni 2013

DianaRJS

MiichellaMalou skriver:

Haha kunne faktisk godt forstille mig det.

hahaha hun virker bare til at være totalt træt af sine killinger, de er begyndt at stikke af, hoppe rundt på hende og bide hende i halen.. så er det fanme også træls haha

Anmeld

29. juni 2013

Frk.S

Ha ha ha - kan en kat have ammehjerne...?

Hvor sødt. Tror sgu også det er en mundfuld at holde styr på sådan et kuld legesyge killinger. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.