Kreative mennesker i Århus og omegn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.427 visninger
2 svar
0 synes godt om
29. juni 2013

shee

Hej

Jeg søger andre i Århus området som kunne tænke sig at mødes engang imellem for at sy sammen, eller bare generelt være kreative sammen... Det er ikke fordi jeg har den store erfaring, men jeg har da syet lidt til min venindes datter og mig selv. 

Jeg har ingen børn men håber at det kommer indenfor de næste år. Håber ikke det er nogen hindring da jeg tænker, at det mere er den sparring og hygge man kan få ud af at være sociale sammen, som tæller. 

Alderen har ingen betydning. Jeg selv er 27 år og bor i Århus C  

Anmeld

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

29. juni 2013

banana3

shee skriver:

Hej

Jeg søger andre i Århus området som kunne tænke sig at mødes engang imellem for at sy sammen, eller bare generelt være kreative sammen... Det er ikke fordi jeg har den store erfaring, men jeg har da syet lidt til min venindes datter og mig selv. 

Jeg har ingen børn men håber at det kommer indenfor de næste år. Håber ikke det er nogen hindring da jeg tænker, at det mere er den sparring og hygge man kan få ud af at være sociale sammen, som tæller. 

Alderen har ingen betydning. Jeg selv er 27 år og bor i Århus C  

Ej det vil jeg rigtig gerne være med til! Jeg er 23 og har termin om en månede.. Jeg elsker at være kreativ, og ofte er det jo meget mere hyggeligt sammen med nogen :-) jeg bor i Horsens

Anmeld

29. juni 2013

shee

Lyder super hyggeligt!

Tænker på at vi kunne skiftes til at holde noget... - forhåbentlig er der flere som vil deltage. Jo flere jo hyggeligere Ihh hvor lyder det spændende, så er der ikke lang tid igen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.