Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Halløj piger
Jeg skal "snart" til 2. svangerundersøgelse. Er kommet i tvivl om, om det er noget, som min kæreste skal med til..
Var jeres kærester/mænd med eller er det ikke noget for mændene?
Rigtig god lørdag til alle
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sabone skriver: Halløj piger Jeg skal "snart" til 2. svangerundersøgelse. Er kommet i tvivl om, om det er noget, som min kæreste skal med til.. Var jeres kærester/mænd med eller er det ikke noget for mændene? Rigtig god lørdag til alle
Han har været med til jordemoder, men ved ikke, om han skal med næste gang.
Det skal være for hans skyld og for at han skal føle sig som en del af graviditeten, men kan virkelig ikke finde ud af, hvor meget han skal med til
Under 1. Graviditet var min mand med til stortset alt, men denne gang klare jeg det selv, synes ikke det er noget han behøver at deltage i.
I begge mine graviditeter var min mand med til ALLE jordemoder besøg OG lægebesøg og scanninger... Det var hans valg og jeg sagde til ham at jeg ikke ville blive skuffet hvis han ikke have lyst til at komme med.. Scanningerne glædede han sig mere til end jeg gjorde.. Men jeg var jo også den der mærkede liv osv, så for ham var det nemmere at forholde sig til hvis han kunne se ind i maven.. Han ELSKEDE at være med.. Det eneste han ikke har været med til var glukose belastningerne jeg fik her i 2 graviditet (jeg fik 3 fordi jeg ikke har særlig meget af min bugspytkirtel tilbage)..
Min kæreste har været med til alt - han vil ikke misse noget Jeg har sagt til ham at han ikke behøver, da vi har været igennem det hele før en gang, men han vil med
Min kæreste var med til første lægeundersøgelse, men de to andre kunne han ikke da han var på arbejde.
Han har været med til alle JM-besøgene og scanninger
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128