Hvad skal i/vi?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

357 visninger
8 svar
0 synes godt om
29. juni 2013

k&k&k&k

Hej alle

Søger med kyshånd et god råd!

Hvad skal vi lave i dag? Det regner og alt er gråt og trist!

Vi har en på 14 mdr. Som skal aktiveres og som hurtig keder sig! Og det skal selvfølgelig være noget lillebror på 5 uger kan være med til (han sover jo bare det meste af tiden!) bor i Sønderjylland (mellem Ribe og Haderslev)

Hjælp! Er Tom for ideer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2013

Kay

har samme problem men en på 10½ måned... og en mand der lige pludselig skulle på job i dag fordi en af deres weekend hjælpere havde glemt han ikke kunne alligevel.... 

hvis ik jeg får skaffet en lege date så... tror jeg jeg går ud og samler hyldeblomster sammen med hende  

Anmeld

29. juni 2013

wamse

jeg ville tage i skoven, legepladser, zoo, legeland, hvor der er afsnit til de mindre,

Vi skal i Blåvand zoo i dag 

Anmeld

29. juni 2013

B&J

har i ikke et bibliotek i kan tage på`????? der er også tit andre børn og børene elsker det og der er også plads til at hygge lege for den helt lille 

eller det kommer jo an på hvordan jeres er  

Anmeld

29. juni 2013

k&k&k&k

Kay skriver:

har samme problem men en på 10½ måned... og en mand der lige pludselig skulle på job i dag fordi en af deres weekend hjælpere havde glemt han ikke kunne alligevel.... 

hvis ik jeg får skaffet en lege date så... tror jeg jeg går ud og samler hyldeblomster sammen med hende  

Min mand er heldigvis hjemme

Men her står det bare ned i stænker! Så det ville ikke være ret hyggeligt at være ude i!

Det er rigtig øv-vejr hernede

Men tak for foreslaget

Anmeld

29. juni 2013

k&k&k&k

wamse skriver:

jeg ville tage i skoven, legepladser, zoo, legeland, hvor der er afsnit til de mindre,

Vi skal i Blåvand zoo i dag 

Er vejret godt i blåvand? Her står det ned i stænger og ALT er vådt!

Og det er ikke sjovt at være i en hel dag

Tak for foreslaget

Anmeld

29. juni 2013

k&k&k&k

B&J skriver:

har i ikke et bibliotek i kan tage på`????? der er også tit andre børn og børene elsker det og der er også plads til at hygge lege for den helt lille 

eller det kommer jo an på hvordan jeres er  

Vi bor i et lille samfund hvor der er et MEGET lille bibliotek som ikke har åben i dag!

Men tak for foreslaget

Anmeld

29. juni 2013

Kay

k&k&k&k skriver:

Min mand er heldigvis hjemme

Men her står det bare ned i stænker! Så det ville ikke være ret hyggeligt at være ude i!

Det er rigtig øv-vejr hernede

Men tak for foreslaget

her er der ok vejr... med lidt byger hist og her... 

Anmeld

29. juni 2013

Tip!

Fingermaling, modellervoks,saltdej, male på sten eller bage.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.