Frustreret og bange

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

531 visninger
8 svar
1 synes godt om
28. juni 2013

Anonym trådstarter

Hej, kunne godt bruge nogle råd..

Jeg er gravid 6+1.. Det er 3. Gang jeg er gravid, har mistet to gange før i 6. Uge og 13. Uge..
Og jeg er SÅ! Bange

Føler hele tiden at jeg bløder, mit hjerte raser afsted bare jeg skal ud og tisse.. Jeg drømmer om natten at jeg mister barnet, på forskellige måder.
Men læge har tilbudt mig en tryghedsscanning (grundet jeg mistede så sent sidste gang) men det er først om to-tre uger

Bliver skør...

Vi har kun fortalt det til to at vi venter os, en min kæreste stoler på, som han kan læne sig op ad, og minbedste veninde som jeg kan læne mig op ad.. Sidst vidste alle det, og det var for hårdt...

Gode råd modtages gerne!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Jeg er gravid 6+1.. Det er 3. Gang jeg er gravid, har mistet to gange før i 6. Uge og 13. Uge..
Og jeg er SÅ! Bange

Føler hele tiden at jeg bløder, mit hjerte raser afsted bare jeg skal ud og tisse.. Jeg drømmer om natten at jeg mister barnet, på forskellige måder.
Men læge har tilbudt mig en tryghedsscanning (grundet jeg mistede så sent sidste gang) men det er først om to-tre uger

Bliver skør...

Vi har kun fortalt det til to at vi venter os, en min kæreste stoler på, som han kan læne sig op ad, og minbedste veninde som jeg kan læne mig op ad.. Sidst vidste alle det, og det var for hårdt...

Gode råd modtages gerne!

Bestil dog en privatskanning, afsted med dig, den garanterer jo desværre ikke, at det går godt, men kan nok give dig lidt ro i sindet for en kort stund.
Held og lykke.

Anmeld

29. juni 2013

Kløver

Ville klart også bestille en tryghedsscanning eller få lægen til at henvise til en tidligere tid, da i allerede nu kan se hjerteblink, og når man først har set alt er ok med hjerteblink er risikoen for abort betydeligt mindre håber alt det bedste og kan du få en invendig skanning kan i se en del mere

Anmeld

29. juni 2013

Anonym trådstarter

Okay tak - det vil jeg forhører om...

Anmeld

29. juni 2013

Troldemommi

Anonym skriver:

Okay tak - det vil jeg forhører om...

Hvor er det synd for dig, jeg sende dig et Og en masse  For at i denne gang får jeres lille baby 

Monica 

Anmeld

29. juni 2013

Karla

Anonym skriver:

Og jeg er SÅ! Bange

Bliver skør...

Gode råd modtages gerne!

Synes helt klart du skal kontakte lægen igen, for at høre, om ikke det er muligt, at komme til en scanning tidligere. Hvis du bare fortæller, hvor utryg og bange du er, mon så ikke det er muligt.
Jeg har selv mistet i 9. uge, og 2 i uge 6. Min læge var meget forstående overfor at jeg ønskede en scanning tidligere. Det er jo heller ikke sundt for kroppen at være så nervøs og bange

Anmeld

29. juni 2013

De3Guldklumper

Anonym skriver:

Og jeg er SÅ! Bange

Bliver skør...

Gode råd modtages gerne!

Hvis jeg var dig ville jeg betale mig fra en scanning.

Anmeld

29. juni 2013

gonefishing

Anonym skriver:

Og jeg er SÅ! Bange

Bliver skør...

Gode råd modtages gerne!

Jeg har personligt aldrig selv prøvet at mistet, hvad jeg ved af.
Men jeg kender et par stykker der har, og selvom det lyder ret let og nok ikke er det, så handler det om at slappe af og IKKE have tankerne om at der sker noget hele tiden.
Er du bange er din krop bange og skal bruge unødvendigt energi på at berolige din krop.
Personligt tror jeg også det er noget psykisk i det.
Jeg kender en der mistede 7 gange over 5-6 år, og hver gang hun blev gravid blev hun så bange og brugte så meget tid på at bekymre sig, til sidst "gav hun op", hun var totalt udkørt og fik den der "ja ja hvis det sker så sker det, jeg forventer ikke andet"... og det hjalp, hun blev gravid igen og var "lige glad" og rolig og hun fik et rask barn - og et til 1 år efter.

Anmeld

29. juni 2013

Anonym trådstarter

Tak for svarene.. Vil rigtig gerne selv betale mig fra en scanning..
Men synes ikke at jeg kan finde noget hernede (bor i trekantsområdet) hvor de vil lave scanninger nu.. Det er alt sammen efter 7+0 ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.