Anonym skriver:
Hej, kunne godt bruge nogle råd..
Jeg er gravid 6+1.. Det er 3. Gang jeg er gravid, har mistet to gange før i 6. Uge og 13. Uge..
Og jeg er SÅ! Bange 
Føler hele tiden at jeg bløder, mit hjerte raser afsted bare jeg skal ud og tisse.. Jeg drømmer om natten at jeg mister barnet, på forskellige måder.
Men læge har tilbudt mig en tryghedsscanning (grundet jeg mistede så sent sidste gang) men det er først om to-tre uger 
Bliver skør...
Vi har kun fortalt det til to at vi venter os, en min kæreste stoler på, som han kan læne sig op ad, og minbedste veninde som jeg kan læne mig op ad.. Sidst vidste alle det, og det var for hårdt...
Gode råd modtages gerne! 
Jeg har personligt aldrig selv prøvet at mistet, hvad jeg ved af.
Men jeg kender et par stykker der har, og selvom det lyder ret let og nok ikke er det, så handler det om at slappe af og IKKE have tankerne om at der sker noget hele tiden.
Er du bange er din krop bange og skal bruge unødvendigt energi på at berolige din krop.
Personligt tror jeg også det er noget psykisk i det.
Jeg kender en der mistede 7 gange over 5-6 år, og hver gang hun blev gravid blev hun så bange og brugte så meget tid på at bekymre sig, til sidst "gav hun op", hun var totalt udkørt og fik den der "ja ja hvis det sker så sker det, jeg forventer ikke andet"... og det hjalp, hun blev gravid igen og var "lige glad" og rolig og hun fik et rask barn - og et til 1 år efter.
Anmeld