Hummel gummistøvler-børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.048 visninger
12 svar
1 synes godt om
28. juni 2013

Chris86

HVOR finder jeg sådan nogle i str 23 i pigefarve eller sort???
Kan simpelthen ikke finde nogle i den str.. Hjælp modtages

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2013

Tip!

De har dem i ønskebørn, intersport, sports Master..

Jeg købte Hummel gummi støvler til min søn sidste år, de var slidt helt igennem i løbet af 2 mdr.. 

Så købte vi viking, de virker 

Anmeld

28. juni 2013

Aabye

Hold dig fra hummels gummistøvler..
Jeg har OGSÅ oplevet at de bliver slidt igennem på ingen tid (her var det dog 3 mdr).. 

Sport24 er stoppet med at forhandle gummistøvlerne fordi de er SÅ dårlige.. :/

Anmeld

28. juni 2013

modesty

Jeg har også hørt rigtig dårligt om Hummels gummistøvler. En veninde måtte kyle datterens ud da de kun var blevet brugt ganske få gange.

Anmeld

28. juni 2013

Victoriasmor88

Min mor som er pædagog fortalte mig sidste uge at Hummels gummistøvler jo er åhh så smarte, men at de aldrig holder tæt, og at forældrene altid endte med at måtte købe nye kort tid efter.  

Jeg har købt hunter i str. 24

Anmeld

28. juni 2013

MariaKyedDK

Chris86 skriver:

HVOR finder jeg sådan nogle i str 23 i pigefarve eller sort???
Kan simpelthen ikke finde nogle i den str.. Hjælp modtages

Jeg har i år købt hummel gummistøvler til min søn i Ønskebørn de var er både i blå og sorte med snørre  

Anmeld

28. juni 2013

Aabye

modesty skriver:

Jeg har også hørt rigtig dårligt om Hummels gummistøvler. En veninde måtte kyle datterens ud da de kun var blevet brugt ganske få gange.

Hvorfor fik hun ikke pengene tilbage i stedet for at kyle dem ud? De er jo alligevel lidt halv dyre synes jeg.. 

Anmeld

28. juni 2013

Chris86

Fælles svar: har pt hummel gummistøvler og har ingen dårlige erfaringer med dem...

Og har prøvet diverse butikker i nærheden og kigget alt på nettet, sys jeg... Uden held dog...

Anmeld

29. juni 2013

modesty

Line - med 2 boblinger skriver:

Hvorfor fik hun ikke pengene tilbage i stedet for at kyle dem ud? De er jo alligevel lidt halv dyre synes jeg.. 

Det var ikke ment bogstaveligt. Jeg ved ikke hvad hun gjorde med dem, men de var ubrugelige.

Anmeld

29. juni 2013

Aabye

Chris86 skriver:

Fælles svar: har pt hummel gummistøvler og har ingen dårlige erfaringer med dem...

Og har prøvet diverse butikker i nærheden og kigget alt på nettet, sys jeg... Uden held dog...

Værsgod  http://www.sportmaster.dk/produkt/Hummel---JUNIOR-GUMMISTØVLE_1098071

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.