Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nettemor skriver: Føler også bare at man nærmest kan mærke den bløde creme på tungen Men min bliver næppe lige så flot
Føler også bare at man nærmest kan mærke den bløde creme på tungen Men min bliver næppe lige så flot
pyt med det.... bare smagen er super lækker... ja man kan helt mærke hvordan den første bid vil blive MUMS
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
B&J skriver: pyt med det.... bare smagen er super lækker... ja man kan helt mærke hvordan den første bid vil blive MUMS
Nettemor skriver:Heeeej pigerMin godeste veninde kunne godt tænke sig denne kage.. Men hvad ville I bruge til at lave pynten? På forhånd tak for hjælpen
Nemesis skriver: chokoladesmørcreme eller nutellasmørcremeeller:Chokolade frosting:300 g flormelis100 g blødt smør (ikke margarine)0,4 dl letmælk50 g smeltet mørk chokolade 70%
chokoladesmørcreme eller nutellasmørcremeeller:Chokolade frosting:300 g flormelis100 g blødt smør (ikke margarine)0,4 dl letmælk50 g smeltet mørk chokolade 70%
Hvad med Royal Ising og så lave det med en god sprøjtepose eller noget af det man kommer ovenpå cupcakes med kakao/chokoladesmag, kan ikke huske hvad det hedder
Maja84 skriver: Hvad med Royal Ising og så lave det med en god sprøjtepose eller noget af det man kommer ovenpå cupcakes med kakao/chokoladesmag, kan ikke huske hvad det hedder
Jaaah det kunne man måske også godt bruges.. Jeg er nok bare nødt til at springe ud i det..
Du kan jo evt lave en lille prøve først og vurdere smagen
Nettemor skriver: Tror du? Men det smager jo ikke specielt godt?
Tror du? Men det smager jo ikke specielt godt?
JO, hvis du laver den med kakao i... Det prøvede jeg i sidste uge, det bliver vildt godt... Siger jeg, der ikke er chokolade-fan, hi hi....
Maja84 skriver: Du kan jo evt lave en lille prøve først og vurdere smagen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128