fundet en gammel check

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.926 visninger
6 svar
1 synes godt om
28. juni 2013

debbie19

vi flytted i febuar mdr og fik tilsendt en krydset check. den har så lagt imellem nogle papir i en mappe og har først fundet den nu

kan man stadigvæk indløse den. og kan posthuset indløse krydset check?? vores bank afdeling har nemlig ikke kasseekspeditoner længere. og da den kun er på 150 kroner bliver det dyre at rejse ind at skal til nærmeste bank

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2013

charlottekri

Det mener jeg altså ikke at i kan, for mener at kunne huske at der er 14 dages frist på en check, desværre, men prøv da at ringe til banken og hør dem ad 

Anmeld

28. juni 2013

debbie19

charlottekri skriver:

Det mener jeg altså ikke at i kan, for mener at kunne huske at der er 14 dages frist på en check, desværre, men prøv da at ringe til banken og hør dem ad 

okay øvå ringe og høre på mandag 

Anmeld

28. juni 2013

Svenne

Jeg mener, det er 20 dage.. men så er det jo også for sent.

Anmeld

28. juni 2013

klmf

Tænker ikke at posthuset vil når de 20 dage er overskredet, men banken vil måske:-) 

Anmeld

28. juni 2013

kirsti

Der er 20 dages frist, jeg gik i banken med en fra forsikringen der var 2mdr overskredet og hun indløste den kun fordi hun vidste det forsikringsselskab oftest ik brokkede sig over at fristen var overskredet og kun mod at de ville trække pengene retur hvis der blev ballade fra forsikringen (check udsteder)

Anmeld

28. juni 2013

Kløver

Ville også snakke med banken, mener der er forskellig tidsfrist på, oftest er det vist 20 eller 30 dage men mener nogle checks er op til 3 mdr ellers så ring til dem der udstedte den og spørge om de vil udstede en ny

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.