Hva giver man ?? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

835 visninger
8 svar
1 synes godt om
28. juni 2013

Anonym trådstarter

Jeg har en veninde, som vi ved føder inden for de næste 6 uger - selvom termin er i oktober
Og jeg har Fået hæklet en kanin, til datteren, ( de får vist sprutter på Skejby, så det ville jeg ikke lave)
Men Tænker at jeg vil finde lidt mere til datteren, og så ellers til forældrene ?? men hvad skal jeg finde på ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2013

Kay

denne  

https://www.baby.dk/debat/192059pi1/for-tidlig-foedte/bog-nu-gratis-download.aspx  

og tid og overskud...

lydder godt nok ik sjovt 

Anmeld

28. juni 2013

Anonym trådstarter

Kay skriver:

denne  

https://www.baby.dk/debat/192059pi1/for-tidlig-foedte/bog-nu-gratis-download.aspx  

og tid og overskud...

lydder godt nok ik sjovt 

Ved godt jeg Skal give dem tid og overskud, det er rigtigt vigtigt, og vil heller ikke komme rendende da de har 2 dødsfødsler bag sig, og et barn der blev 20 dage..

Og nej, men det er pga hendes moderkage begynder at gå i stå mellem uge 25-30 det har den gjort de andre gange, så hun bliver indlagt i næste uge, og så laver de ks på hende så snart den begynde at vise tegn på den går i stå..

Og Tak for linket

Anmeld

28. juni 2013

Lilje82

Anonym skriver:

Ved godt jeg Skal give dem tid og overskud, det er rigtigt vigtigt, og vil heller ikke komme rendende da de har 2 dødsfødsler bag sig, og et barn der blev 20 dage..

Og nej, men det er pga hendes moderkage begynder at gå i stå mellem uge 25-30 det har den gjort de andre gange, så hun bliver indlagt i næste uge, og så laver de ks på hende så snart den begynde at vise tegn på den går i stå..

Og Tak for linket

Puh lyder frygteligt med det de har været igennem. Har ikke rigtig nogle ideer, men vil krydse finger for at de langt om længe for deres lykkelige slutning. 

Anmeld

28. juni 2013

Anonym trådstarter

Lilje82 skriver:

Puh lyder frygteligt med det de har været igennem. Har ikke rigtig nogle ideer, men vil krydse finger for at de langt om længe for deres lykkelige slutning. 

Tak, Vi krydser os alt hvad vi kan for en lykkelig slutning for dem

Anmeld

28. juni 2013

VIPpigen

Noget selvforkælelse til mor. Baby kommer ikke til at bruge tøj det første stykke tid, baby skal garanteret ligge i kuvøse. Men vil de gerne give baby lidt på, kan man få bloomers til babyer, det minder om shorts/underbukser. Det kommer dog an på hvor meget baby skal kobles til af maskiner.

ellers lave en lille bog med "højsepunkterne" fra når man ligger på neonatal.

første gang ude af kuvøse.

første gang uden Cpap.

slut med kuvøse.

slut med Cpap.

slut med sonde.

første gang der ammes/gives flaske...

alle sådan nogen ting som betyder en masse når man ligger på neonatal

Anmeld

28. juni 2013

Anonym trådstarter

VIPpigen skriver:

Noget selvforkælelse til mor. Baby kommer ikke til at bruge tøj det første stykke tid, baby skal garanteret ligge i kuvøse. Men vil de gerne give baby lidt på, kan man få bloomers til babyer, det minder om shorts/underbukser. Det kommer dog an på hvor meget baby skal kobles til af maskiner.

ellers lave en lille bog med "højsepunkterne" fra når man ligger på neonatal.

første gang ude af kuvøse.

første gang uden Cpap.

slut med kuvøse.

slut med Cpap.

slut med sonde.

første gang der ammes/gives flaske...

alle sådan nogen ting som betyder en masse når man ligger på neonatal

Okay tusind tak

Anmeld

28. juni 2013

VIPpigen

Anonym skriver:

Okay tusind tak

Spørg endelig, vi lå på neo i 18 dage, og selvom min "kun" kom 5 uger for tidligt, og ikke skulle kæmpe særlig meget, så er det ikke sjovt at sidde der.

en god bog, nogen krydsord, eller andet mor kan hygge med når hun sidder inde ved baby. Jeg sad rigtig meget ved min datter, både med hende, men når hun sov rigtig godt sad jeg bare gled siden af hendes vugge

Anmeld

28. juni 2013

Kay

Anonym skriver:

Og Tak for linket

puhhh ha... håber der går lidt tid endnu inden den går i stå så... og håber de kan bruge bogen  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.