har stoppet mit lån. hjælp.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

628 visninger
7 svar
0 synes godt om
28. juni 2013

Anonym trådstarter

Min kæreste og jeg har valgt at stoppe mit su lån fordi vi ikke har brug for de penge mere.

Har samlet lånt cirka 130.000 :-( så det er en gigantisk gæld. Har det elendigt med det. Det er vores enestegæld men stadig.

Giver det mening at begynde at betale af på det nu? Kan kun betale måske 300 af om måneden, kan det godt svare sig? Har ikke så meget styr på hvordan afbetaling fungerer endnu. Kan først ligge mere når en af os er færdiguddannede.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2013

Joan ( Smallie )

Det kan jo altid svare sig at begynde at betale af på sin gæld.

Anmeld

28. juni 2013

VIPpigen

Anonym skriver:

Min kæreste og jeg har valgt at stoppe mit su lån fordi vi ikke har brug for de penge mere.

Har samlet lånt cirka 130.000 :-( så det er en gigantisk gæld. Har det elendigt med det. Det er vores enestegæld men stadig.

Giver det mening at begynde at betale af på det nu? Kan kun betale måske 300 af om måneden, kan det godt svare sig? Har ikke så meget styr på hvordan afbetaling fungerer endnu. Kan først ligge mere når en af os er færdiguddannede.

Hvad jeg har fået at vide, så er det lige meget om du ligger 50 eller 300 kr om måneden. Renten skulle være meget lav, så jeg tænker at jo før du betaler af, jo bedre

Anmeld

28. juni 2013

Anonym trådstarter

VIPpigen skriver:

Hvad jeg har fået at vide, så er det lige meget om du ligger 50 eller 300 kr om måneden. Renten skulle være meget lav, så jeg tænker at jo før du betaler af, jo bedre

Okay tak... Har helt kvalme over at have stiftet så høj en gæld

Anmeld

28. juni 2013

Anonym trådstarter

Joan ( Smallie ) skriver:

Det kan jo altid svare sig at begynde at betale af på sin gæld.

Ja det er self rigtigt

Anmeld

28. juni 2013

Kildebakken

Du må se det som en investering i dit kommende liv. 130.000 kr er overkommeligt og su-lånets renter er jo lave, så det vokser dig nok ikke over hovedet. Koldt vand i blodet. Det er surt med et forbrugslån på 130.000 kr, men dette lån har jo sikret at du har kunne koncentrere dig om at studere. Hvis du derimod tjente en del og samtidig tillage dig den slags lån ville jeg være mere bekymret;-) 

Anmeld

28. juni 2013

bobbles

Anonym skriver:

Jeg fik et brev fra su om at jeg skulle afbetale mit gæld fra 2015 af og det er fra i år og man skal afbetale 228 kr hver 2. Måned og tror renten ligger på ca 26 kr om måneden det er jo ingenting

Anmeld

28. juni 2013

Troldemommi

Anonym skriver:

Du har betalt 130.000 for en god fremtid med et godt job, nogle bedre penge kan man da ikke bruge 

prøv at tænk på dem der har lånt penge til noget ligegyldigt  Det må være en sur gæld..

Monica

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.