janniejepsen skriver:
Ja så har jeg da lige været til tredie besøg hos min skønne jordemoder. Hun er altså bare en ener. hehe Hun griner hele tiden og synes selv alting er skidesjovt. Hun er ret spøjs, men meget meget sød og forstående. 
Men det hele så superfint ud. Der var ikke spor af noget i urinen og mit blodtryk er helt fint. Jeg skal ikke til en ekstra scanning alligevel fordi tallene i forhold til min stofskiftesygdom ser helt gode ud. Så det er jo bare rigtig dejligt.
Babypigens hjertelyd er også bare så fin og mit symfyse fundus mål er lige i gennemsnittet.
Jordemoderen skød den lilles vægt til 2100 gram, som også bare lige passer til alderen. Så jeg er bare rigtig glad og tilfreds. Det kunne jo ikke være bedre. 
Jannie 31+1
Hejsa..jeg er selv i uge 31+1 i dag, og har været til scanning, min prinsesse blev målt og skønnet til at veje 1750 gram, hvilket jeg troede var en pæn størrelse(altså i den høje ende??) men nu kan jeg læse at din baby blev skønnet til 2100, så nu blev jeg helt itvivl om jeg venter en lille baby istedet for en stor?
Har du nogen idé om hvad der er normalt at de vejer i denne uge??
jeg skal til 3 jordmorbesøg i morgen, og er spændt på at hører hvad hun har at sige...
Håber at du har en god graviditet, og at alt er som det skal være

men held og lykke med graviditeten
Anmeld