35+0 med lillemanden:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.005 visninger
7 svar
9 synes godt om
28. juni 2013

Melanie Bjerre

Så nåede vi så langt, jeg er idag 35+4, dejligt at man kan se en ende på det hele, for jeg GLÆDER mig til at ha min lilleprins i armene

Til vægtskanning 35+0 vejede han 2806 g og blev kaldt en tyksak, han er 8% større end gennemstittet, så det er åbenbart en tyk baby jeg bærer rundt på Han vejer allerede 300 g mere end jeg selv gjorde da jeg blev født

Jeg har indtilvidere taget 15,3 kg på, det sidder heldigvis mest midt på  

Man han har det godt og jeg har det godt, så det er bare fint <3

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2013

BigHope13

Melanie Bjerre skriver:

Så nåede vi så langt, jeg er idag 35+4, dejligt at man kan se en ende på det hele, for jeg GLÆDER mig til at ha min lilleprins i armene

Til vægtskanning 35+0 vejede han 2806 g og blev kaldt en tyksak, han er 8% større end gennemstittet, så det er åbenbart en tyk baby jeg bærer rundt på Han vejer allerede 300 g mere end jeg selv gjorde da jeg blev født

hvor ser du bare fin ud

Anmeld

28. juni 2013

VIPpigen

Melanie Bjerre skriver:

Såå fin mave...

Min datter er født 35+2, så du er "mere" gravid end jeg blev

og så vejede min datter 2880 ved fødslen... 

Glæd dig til sønnike kommer,det er fantastisk

Anmeld

28. juni 2013

Melanie Bjerre

BigHope13 skriver:

hvor ser du bare fin ud

Mange tak  

Anmeld

28. juni 2013

Melanie Bjerre

VIPpigen skriver:

Såå fin mave...

Min datter er født 35+2, så du er "mere" gravid end jeg blev

og så vejede min datter 2880 ved fødslen... 

Glæd dig til sønnike kommer,det er fantastisk

Mange tak

hvor er du heldig, hvis jeg kunne bestemme gik min fødsel igang på tirsdag, han har jo en fin vægt og jeg vil bare gerne snart se ham

Tro mig, jeg GLÆDER mig !! jeg gider ikke være gravid mere 

Anmeld

28. juni 2013

VIPpigen

Melanie Bjerre skriver:

Mange tak

hvor er du heldig, hvis jeg kunne bestemme gik min fødsel igang på tirsdag, han har jo en fin vægt og jeg vil bare gerne snart se ham

Tro mig, jeg GLÆDER mig !! jeg gider ikke være gravid mere 

Jeg vil foreslå dig at holde på ham hvertfald til 37+

Vi lå på neonatale i 18 dage efter fødslen, og øv hvor er det hårdt. Min datter fik sonde, fordi sutteteknikken ikke er udviklet før 37+. Det er det sidste som bliver udviklet.

Jeg var ikke mor på fuldtid før min datter var 14 dage, før blev jeg ikke flyttet på stue sammen med hende. Det var så hårdt, og jeg er bare glad for min datter var så godt rustet (vægt og længde) til at kunne klare det.

Men jeg forstår godt du er ved at være utålmodig. Men nyd den sidste tid, jeg ville ønske at jeg nåede at blive højgravid. Højgravid er i mit hoved når du når 37+, og barnet må komme ud. 

Anmeld

28. juni 2013

Rødhætte

Melanie Bjerre skriver:

Sikke en fin babyhule

Anmeld

28. juni 2013

Rødhætte

VIPpigen skriver:

Jeg vil foreslå dig at holde på ham hvertfald til 37+

Vi lå på neonatale i 18 dage efter fødslen, og øv hvor er det hårdt. Min datter fik sonde, fordi sutteteknikken ikke er udviklet før 37+. Det er det sidste som bliver udviklet.

Jeg var ikke mor på fuldtid før min datter var 14 dage, før blev jeg ikke flyttet på stue sammen med hende. Det var så hårdt, og jeg er bare glad for min datter var så godt rustet (vægt og længde) til at kunne klare det.

Men jeg forstår godt du er ved at være utålmodig. Men nyd den sidste tid, jeg ville ønske at jeg nåede at blive højgravid. Højgravid er i mit hoved når du når 37+, og barnet må komme ud. 

Kunne ikke være mere enig Jeg fødte 3 uger for tidligt og min søn fik også sonde. Og lærte aldrig rigtig at blive ammet. Nyd den sidste tid selvom du glæder dig til at få ham i dine arme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.