Puha det går stærkt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

591 visninger
6 svar
1 synes godt om
28. juni 2013

Karla

Ja, jeg kan slet ikke følge med!
Er i dag 18+0, og maven er virkelig begyndt at vokse. Den er nærmest eksploderet de sidste par dage. Siden forrige fredag, altså på en uge er den vokset fra 84 cm til 87 cm, altså 3 cm. Og jeg begyndte at tage lidt på i sidste uge, men på den uge her har jeg taget 1,3 kg på så nu har jeg taget 3 kg på i alt. Er det normalt at tage så meget på, på bare en enkelt uge? Og at maven vokser så meget lige pludselig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2013

Hullabullabulla

Karla skriver:

Er i dag 18+0, og maven er virkelig begyndt at vokse. Den er nærmest eksploderet de sidste par dage. Siden forrige fredag, altså på en uge er den vokset fra 84 cm til 87 cm, altså 3 cm. Og jeg begyndte at tage lidt på i sidste uge, men på den uge her har jeg taget 1,3 kg på så nu har jeg taget 3 kg på i alt. Er det normalt at tage så meget på, på bare en enkelt uge? Og at maven vokser så meget lige pludselig?

Ja - det er ganske normalt

Anmeld

28. juni 2013

Karla

Britt88 skriver:

Ja - det er ganske normalt

Godt Så er jeg mere rolig.
Men hold nu op jeg fik et chok da jeg vejede mig. Håber ikke det fortsætter med sådan en vægtøgning om ugen

Anmeld

28. juni 2013

Stivdie

Karla skriver:

Jeg er 20+3 og har også haft et par uger, hvor jeg har taget omkring et kilo på om ugen, så jeg satser på, at det er helt normalt. Håber dog også på, at det snart stilner lidt af, så jeg ikke ender med at blive en spærrebalon

Anmeld

28. juni 2013

Karla

Stivdie skriver:

Jeg er 20+3 og har også haft et par uger, hvor jeg har taget omkring et kilo på om ugen, så jeg satser på, at det er helt normalt. Håber dog også på, at det snart stilner lidt af, så jeg ikke ender med at blive en spærrebalon

Ja, håber også det begynder at gå lidt langsommere men det er nok meget normalt, at det bare kommer pludseligt så

Anmeld

29. juni 2013

Kat2244

Karla skriver:

Da jeg var 5-6 måneder henne tog jeg 5 kg. på, på 1 måned . Jeg har holdt mig fuldstændig inde for den normale vægtskala for et normalt BMI. Jeg er 34 + 4 nu .

tror det er helt normalt at man tager på i ryk. Siden uge 28 har jeg kun taget 4 kg. på , men lillemanden vokser som han skal .

Anmeld

30. juni 2013

Karla

Kat2244 skriver:

Da jeg var 5-6 måneder henne tog jeg 5 kg. på, på 1 måned . Jeg har holdt mig fuldstændig inde for den normale vægtskala for et normalt BMI. Jeg er 34 + 4 nu .

tror det er helt normalt at man tager på i ryk. Siden uge 28 har jeg kun taget 4 kg. på , men lillemanden vokser som han skal .

Okay, så er det nok meget normalt det er bare lidt skræmmende, når vægten pludselig stiger så meget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.