Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Stemte blankt. Synes dog han ser dejlig ud uanset Men skulle jeg sige noget, så August på det første, og Jeppe på det andet
Stemte blankt. Synes dog han ser dejlig ud uanset
Men skulle jeg sige noget, så August på det første, og Jeppe på det andet
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lunae skriver: Det hedder faren!
Det hedder faren!
så er det da klart han ligner en simon så ville jeg sige august
Kay skriver: så er det da klart han ligner en simon så ville jeg sige august
Lunae skriver: Ja præcis Han er også en lille August
Ja præcis Han er også en lille August
Lunae skriver: Så er lillebror endelig kommet til verden og navnet er valgt alligevel synes jeg at det kunne være sjovt med jeres meninger om, hvad lillemanden ligner Så stem
Så er lillebror endelig kommet til verden og navnet er valgt alligevel synes jeg at det kunne være sjovt med jeres meninger om, hvad lillemanden ligner Så stem
Jeg tror at han er en August fordi han godt kunne være en lille August også var der noget med storesøster havde snakke om det navn
Lunae skriver: Jame jeg tænker egentlig ikke så meget Laurits blev udelukket da jeg så ham, men Jeppe, Hjalte og August var stadig i spil! Dog har storesøster for længst besluttet sig form at lillebror altså hedder August - så vi har nu en Camille og en August
Jame jeg tænker egentlig ikke så meget Laurits blev udelukket da jeg så ham, men Jeppe, Hjalte og August var stadig i spil! Dog har storesøster for længst besluttet sig form at lillebror altså hedder August - så vi har nu en Camille og en August
hvor er det dejligt storsøster kan hjælpe hvad lille bror skal hede super sødt
Lunae skriver: Mange tak han er en lille August
Mange tak han er en lille August
Ja, i havde da valgt, ikke? Sammen med storesøster
han ligner en AUGUST ! han er vel nok fin
Jeg synes han ligner en David
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128