Hmmmm, hvor langt henne er jeg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.182 visninger
8 svar
6 synes godt om
27. juni 2013

Mortilxx

Som overskriften lyder "hvor langt henne er jeg?", så er det mit spørgsmål til jer. Hvad tror i?

Jeg kan på ingen måde huske hvornår jeg sidst havde menstruation, så jeg ved det faktisk ikke selv. Jeg har en tid ved lægen på mandag, og jeg kan slet ikke vente med, at finde ud af hvor langt henne jeg er :-)

Dette er min anden graviditet og vi glæder os enormt :-)
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2013

SjeBets

heh var også det jeg gik igennem, jeg havde min sidste ment i januar engang, gik over i februar og testede mig så, og det var negativ .. nå troede så bare jeg var gået over, så gik jeg over igen i marts ... hrmn tissede igen på en pind, stadig negativ så til lægen og blive stukket i og sørme om jeg ikke var gravid, ind og scannes og der var jeg så 11 uger henne. :O jeg var lidt chokeret, det var ikke planlagt.

Og man kan stadig ikke se på mig jeg er gravid, jeg er i uge 18 nu

Det bliver spænderne ved lægen om hvorlangt du er

Anmeld

27. juni 2013

bobbles

Nihell skriver:

Som overskriften lyder "hvor langt henne er jeg?", så er det mit spørgsmål til jer. Hvad tror i?

Jeg kan på ingen måde huske hvornår jeg sidst havde menstruation, så jeg ved det faktisk ikke selv. Jeg har en tid ved lægen på mandag, og jeg kan slet ikke vente med, at finde ud af hvor langt henne jeg er :-)

gætter på ca 10 uger det er bare om at komme til en scanning de kan da om nogen fastslå det

Anmeld

27. juni 2013

bobbles

Nihell skriver:

gætter på ca 10 uger det er bare om at komme til en scanning de kan da om nogen fastslå det

Anmeld

27. juni 2013

Kløver

Gætter også ca på 10 uger

Anmeld

28. juni 2013

Mortilxx

SjeBets skriver:

heh var også det jeg gik igennem, jeg havde min sidste ment i januar engang, gik over i februar og testede mig så, og det var negativ .. nå troede så bare jeg var gået over, så gik jeg over igen i marts ... hrmn tissede igen på en pind, stadig negativ så til lægen og blive stukket i og sørme om jeg ikke var gravid, ind og scannes og der var jeg så 11 uger henne. :O jeg var lidt chokeret, det var ikke planlagt.

Og man kan stadig ikke se på mig jeg er gravid, jeg er i uge 18 nu

Det bliver spænderne ved lægen om hvorlangt du er

Jeg er helt vildt spændt på hvor langt henne jeg er )

Jeg testede negativ da jeg var i Tyrkiet for halvanden uge siden, to tre dage efter jeg kom hjem var den positiv )
Jeg har stort set ingen graviditetstegn som jeg havde sidst.

Min mave begyndte at vokse for en til to uger siden og den fortsætter bare )

Anmeld

28. juni 2013

Mortilxx

bobbles skriver:

Jeg kan slet ikke vente til mandag, hvor jeg skal til læge ) De bliver nødt til at sende mig til scanning, når jeg overhovedet ikke aner hvor langt henne jeg er.

Anmeld

5. juli 2013

Musling2

Hvor langt var du så henne, da du kom til lægen?? 

Anmeld

5. juli 2013

Mortilxx

Musling2 skriver:

Hvor langt var du så henne, da du kom til lægen?? 

Uge 6+0 (7) om en times tid :-) så ikke ret langt henne :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.