Analkløe....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

kan være du holder dig for længe og derfor sidder afføringen lige ved hullet og gør huden irriteret...

Ellers at du ikke får tørret dig godt nok efter toiletbesøg.. selv med tis kan det give irritation deromme hvis man ikke får tørret sig ordentligt...

Eller har en slap muskelring...

uanset hvad så ville jeg tage kontakt til en anden læge og få en second opinion for det er ikke godt nok bare at sige at du skal lade være med at klø...

Det er symptombehandling for kløen er der fordi der er noget galt.. eller har været noget galt som ikke er der mere...

Sveder du meget mellem ballerne? kan også forårsage både kløe og irriteret hud..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2013

aarhusmor

Anonym skriver:

der er ingen orme i afføringen..

Men de orme du snakker om, hvad kommer de egentlig af?

man får dem via andre som man rører ved. Det kan både være børn og voksne man rører ved. Og vist nok også dyr

Anmeld

1. juli 2013

Anonym trådstarter

Wampires skriver:

kan være du holder dig for længe og derfor sidder afføringen lige ved hullet og gør huden irriteret...

Ellers at du ikke får tørret dig godt nok efter toiletbesøg.. selv med tis kan det give irritation deromme hvis man ikke får tørret sig ordentligt...

Eller har en slap muskelring...

uanset hvad så ville jeg tage kontakt til en anden læge og få en second opinion for det er ikke godt nok bare at sige at du skal lade være med at klø...

Det er symptombehandling for kløen er der fordi der er noget galt.. eller har været noget galt som ikke er der mere...

Sveder du meget mellem ballerne? kan også forårsage både kløe og irriteret hud..

ingen af delene som du beskriver kan være det ..

men jeg har læst at hvis man vasker sig FOR grundigt, så kan det komme og det har jeg tendens til at gøre og har ladet være de sidste par dage og det har faktisk hjulpet

Anmeld

1. juli 2013

CaWi

Anonym skriver:

Analkløe er meget stort tabu for mig (og nok også mange andre)  jeg skriver derfor som anonym.

jeg vil derfor spørge jer om nogle af jer kender til problemet?
Jeg vågner om natten ved at det kløer og når jeg står i supermarkedet klør det, det klør tit..
Nogle gode råd? Jeg har været til lægen, som fortalte mig at tit det at man klør igen, gør at det klør mere.

men jeg tænker om nogle af jer kender til nogle produkter der kan afhjælpe dette..

Har du født? Og husker du dine knibeøvelser?
Jeg var rigtig dårlig til at huske at lave knibeøvelser, hvilket også resulterede i anal kløe.
Knibeøvelser hjælper også til at stramme ringmusklen op, og da jeg ikke gjorde det, var ringmusklen lidt for slap, og ca 1-2 mm af tarmen var derfor frit tilgængelig.

Nu efter to mdr med intensiv knibeøvelse træning er det helt forsvundet

Anmeld

2. juli 2013

Sophie90

Anonym skriver:

Analkløe er meget stort tabu for mig (og nok også mange andre)  jeg skriver derfor som anonym.

jeg vil derfor spørge jer om nogle af jer kender til problemet?
Jeg vågner om natten ved at det kløer og når jeg står i supermarkedet klør det, det klør tit..
Nogle gode råd? Jeg har været til lægen, som fortalte mig at tit det at man klør igen, gør at det klør mere.

men jeg tænker om nogle af jer kender til nogle produkter der kan afhjælpe dette..

Jeg har oplevet det, fordi jeg tørte mig alt for mange gange efter nr. 2, så huden blev helt tør.. Mit råd : Brug god toiletpapir og tør kun det der skal til hehe..

Anmeld

2. juli 2013

Anonym trådstarter

CAWI skriver:

Har du født? Og husker du dine knibeøvelser?
Jeg var rigtig dårlig til at huske at lave knibeøvelser, hvilket også resulterede i anal kløe.
Knibeøvelser hjælper også til at stramme ringmusklen op, og da jeg ikke gjorde det, var ringmusklen lidt for slap, og ca 1-2 mm af tarmen var derfor frit tilgængelig.

Nu efter to mdr med intensiv knibeøvelse træning er det helt forsvundet

nej jeg har ikke født

Anmeld

2. juli 2013

Anonym trådstarter

Animalia skriver:

Jeg har oplevet det, fordi jeg tørte mig alt for mange gange efter nr. 2, så huden blev helt tør.. Mit råd : Brug god toiletpapir og tør kun det der skal til hehe..

tak, bruger også kun det dyre wcpapir da det er det blødeste ..

Anmeld

28. oktober 2014

Bo

Hvis du ønsker en nem adgang til en hurtig og online second opinion til dit spørgsmål, kan du på https://laegecheck.dk få adgang til en uvildig læge, som svare dig indenfor 3-6 timer. 

Anmeld

28. oktober 2014

Sajida2006

Man kunne også VASKE sig efter toilet besøg  

Tag en snak mere med lægen hvis ikke det stopper,

vil bare sige at børneorm kan være enormt svære at opdage så det kan godt være det men man ved aldrig tag til lægen igen. Lad være med at beuge alm sæbe i de intime områder beug kun intimsæbe dernede ��

Anmeld

28. oktober 2014

Manna

Sajida2006 skriver:

Man kunne også VASKE sig efter toilet besøg  

Tag en snak mere med lægen hvis ikke det stopper,

vil bare sige at børneorm kan være enormt svære at opdage så det kan godt være det men man ved aldrig tag til lægen igen. Lad være med at beuge alm sæbe i de intime områder beug kun intimsæbe dernede ��

Jeg vil også mene børneorm er en reel mulighed. Men det klør/kildre altså sådan for alvor oog det er nemlig typisk om natten. Da jeg havde dem så jeg ingen i afføringen men jeg fik fat i en med en behandsket finger. Tja....symptomerne forsvandt hurtigt efter behandling.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.