Gummi thea *;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

652 visninger
2 svar
7 synes godt om
27. juni 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

I dag har vi været oppe ved farfar og ims og spise aftensmad, og tit deroppe får vi " fint" og meget lækkert mad. Og thea elsker bare spændende og nye retter, så hun spiste rigtig meget i dag!

Da vi er færdig med at spise siger thea " tak for mad, med smagte dejligt! Må jeg få den sidste fiske frikadelle mex hjem til madpakken?" 

Ja det må hun da. Hvortil farfar tilføjer " Ja du har da endelig også altid været en rigtig gourme barn" 

Thea kigger forarvet på ham i 2 sek, hvorefter hun sig. " jeg er ik noget gummi barn

Ps: Det er altså ik bare alm fiskefrikadeller, man får serveret deroppe, men luksus deller!! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2013

Bak

StineW79 skriver:

I dag har vi været oppe ved farfar og ims og spise aftensmad, og tit deroppe får vi " fint" og meget lækkert mad. Og thea elsker bare spændende og nye retter, så hun spiste rigtig meget i dag!

Da vi er færdig med at spise siger thea " tak for mad, med smagte dejligt! Må jeg få den sidste fiske frikadelle mex hjem til madpakken?" 

Ja det må hun da. Hvortil farfar tilføjer " Ja du har da endelig også altid været en rigtig gourme barn" 

Thea kigger forarvet på ham i 2 sek, hvorefter hun sig. " jeg er ik noget gummi barn

Ps: Det er altså ik bare alm fiskefrikadeller, man får serveret deroppe, men luksus deller!! Vh stine

Haha, hvor er det bare sjovt Hvor er hun sød!

Anmeld

27. juni 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Bak skriver:

Haha, hvor er det bare sjovt Hvor er hun sød!

Ja vi var totalt færdige af grin, og thea forstod ik helt hvorfor, hvilket på en måde bare gjorde det endnu sjover vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.