Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Der er da ingen tvivl den er da så positiv som den kan blive.. Tillykke med bebsen..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
CamillaK1984 skriver: Sådan ser den ud..
Sådan ser den ud..
Den er da hammer positiv!! :-)
hvad er det for en svag streg du omtalte, tillykke tillykke! :-)
FrkZier skriver: haha hvor du sød - men i hvilken verden er den streg svag? :p KLART!! positiv! TILLYKKE
haha hvor du sød - men i hvilken verden er den streg svag? :p
KLART!! positiv! TILLYKKE
Jamen, tør jo næsten ikke at tro på det... Men den er da ik nær så kraftig som den til højre i billedet.. Men overvejer at tage en i morgen igen bare for at være sikker..
VråJepsen skriver: Den er da hammer positiv!! :-) hvad er det for en svag streg du omtalte, tillykke tillykke! :-)
Synes bare at den til højre i billedet er mere tydelig end den til venstre..
babyonboard skriver: Der er da ingen tvivl den er da så positiv som den kan blive.. Tillykke med bebsen..
Mange tak for det
Millea skriver: WOW.. SÅ positiv.. Det er en g-test ikke? TILLYKKE!!
WOW.. SÅ positiv.. Det er en g-test ikke? TILLYKKE!!
Det en g-test..
CamillaK1984 skriver: Synes bare at den til højre i billedet er mere tydelig end den til venstre..
Det vil den (stort set) altid være...selv hvis den havde været meget mere svag var du stadig gravid
Kun negativ hvis der ingen streg er
Wimmie skriver: Det vil den (stort set) altid være...selv hvis den havde været meget mere svag var du stadig gravid Kun negativ hvis der ingen streg er
Okay, mange tak for hjælpen
CamillaK1984 skriver: Jamen, tør jo næsten ikke at tro på det... Men den er da ik nær så kraftig som den til højre i billedet.. Men overvejer at tage en i morgen igen bare for at være sikker..
selv hvis stregen er næsten helt utydelig ville den stadig være positiv
CamillaK1984 skriver: Hejsa :-) mig og min kæreste har prøvet at blive gravide i ca 1/2 år og jeg tog en graviditetstest i går og der var en meget tydelig streg og en streg der var knap så tydeligt. Nogen der kan fortælle om det er en positiv eller negativ test???
Hejsa :-) mig og min kæreste har prøvet at blive gravide i ca 1/2 år og jeg tog en graviditetstest i går og der var en meget tydelig streg og en streg der var knap så tydeligt. Nogen der kan fortælle om det er en positiv eller negativ test???
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128