Ej, glemte der ikke skulle glasur på, kan de fryses??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.423 visninger
6 svar
6 synes godt om
27. juni 2013

Muffinmus

Har lavet kanelsnegle til lørdag formiddag, men glemte der ikke skulle glasur på hvis de skulle fryses...kan de fryses med...? Eller har i gode forslag til opbevaring i 2 dage?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2013

..

Mener jeg før har frossent kager med glasur men er ikke helt sikker, tror ikke der sker noget. :-)

Anmeld

27. juni 2013

Muffinmus

Alle skriver nemlig de ikke skal fryses med glasur, men nu HAR de jo altså fået. Ved godt de ikke kan lunes i ovnen hvis der er glasur på, men ellers skal de jo opbevares på en eller anden måde i to dage uden at tørre helt ind, blive smattet og mast.

Anmeld

27. juni 2013

Mamalou

Jeg ville bare fryse dem - og varme dem i ovnen alligevel. Det er jo kun sukker der er på, og jeg tror ikke de bliver ringere af den grund. Det er bare en ekstra god lag glasur ovenpå, og så er de reddet

Ellers kan du sende dem herhjem til mig. Jeg kan sagtens spise en snegl - eller to

Vh. Louise

Anmeld

27. juni 2013

Muffinmus

Mamalou skriver:

Jeg ville bare fryse dem - og varme dem i ovnen alligevel. Det er jo kun sukker der er på, og jeg tror ikke de bliver ringere af den grund. Det er bare en ekstra god lag glasur ovenpå, og så er de reddet

Ellers kan du sende dem herhjem til mig. Jeg kan sagtens spise en snegl - eller to

Vh. Louise

De er desværre til mon søns fødselsdag lørdag, ellers havde jeg gerne delt
Men måske kan de lægges køligt i en pose???

Anmeld

27. juni 2013

DianaRJS

MariaE skriver:

Har lavet kanelsnegle til lørdag formiddag, men glemte der ikke skulle glasur på hvis de skulle fryses...kan de fryses med...? Eller har i gode forslag til opbevaring i 2 dage?

de kan sagtens fryses med glasur på

Anmeld

27. juni 2013

Ullaen

De kan fint fryses, glasuren er bare ikke så køn efter opvarmning i ovnen efterfølgende

Men så kan du evt lægge et nyt lag på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.