Opstart på uddannelse..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

678 visninger
6 svar
9 synes godt om
27. juni 2013

bobbles

har brug for et godt råd.. har søgt ind på en uddannelse, har så fået brev fra uddannelses stedet at jeg er optaget med start den 5 august.. det er så vidt også fint nok det skal lige siges at det er med løbende optag så man kan søge ind rimelig tit.. men har nu gået hjemme i over 2 år og trænger bare til at komme ud blandt mennesker igen men hvis jeg vælger at starte der kommer jeg til at misse min datters første skole dag selvfølgelig er min kæreste derovre og kan fint aflevere hende og sådan men det er stadig hårdt at skulle se hendes første dag.. Hvad ville i have gjort??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2013

Koen.

Jeg havde valgt uddannelse, når farmand er med hende

Anmeld

27. juni 2013

Alexis - i den virtuelle verden!

bobbles skriver:

har brug for et godt råd.. har søgt ind på en uddannelse, har så fået brev fra uddannelses stedet at jeg er optaget med start den 5 august.. det er så vidt også fint nok det skal lige siges at det er med løbende optag så man kan søge ind rimelig tit.. men har nu gået hjemme i over 2 år og trænger bare til at komme ud blandt mennesker igen men hvis jeg vælger at starte der kommer jeg til at misse min datters første skole dag selvfølgelig er min kæreste derovre og kan fint aflevere hende og sådan men det er stadig hårdt at skulle se hendes første dag.. Hvad ville i have gjort??

Kan du ikke misse den ene dag, og så sende dig datter afsted på første skoledag?  Under alle omstændigheder ville jeg vælge udd. hvis det var drømmeuddannelsen. 

Anmeld

27. juni 2013

K&S

Tanja. skriver:

Enig 

Anmeld

27. juni 2013

bobbles

Tanja. skriver:

har os tænkt på at starte på uddannelsen og så måske høre om jeg kan få fri den ene dag..

Anmeld

27. juni 2013

gokkelok

bobbles skriver:

har os tænkt på at starte på uddannelsen og så måske høre om jeg kan få fri den ene dag..

Det kan du sikkert godt 

Anmeld

27. juni 2013

Alexis - i den virtuelle verden!

bobbles skriver:

Det vil jeg bestemt tro du kan. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.