Mødregruppe-kontakt gruppe? til juli børn-og mødre.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.221 visninger
1 svar
0 synes godt om
27. juni 2013

Pil bethlowsky Hammerich

Hey, jeg hedder Pil Hammerich.

Jeg og min kæreste venter barn, med en termin der hedder D. 15.07.13 så det er dage vi er begyndt at tælle. -og vi er selfølgelig meget spændte, og endnu mere spændte er vi for vi kender ikke kønnet.
Jeg er fra københavn, nærmere Christianshavn, og bor skønt sammen med min kæreste, og snart vores første lille nye medlem af fam.

Jeg har gået og tænkt over at finde en mødregruppe, da jeg gerne vil lære nogen nye ansigter, og sjæle at kende.                           -Jeg har en del veninder der endten lige er blevet mødre, eller stadig er vordene. -men da jeg har interresse i at møde nogen nye  ansigter, familier, erfaringer og historier tænkte jeg på at oprette denne tråd, nu prøver jeg og håber da at det bliver en succes. -og at der er andre der er interesserede.

Alt lykke til jer,
Mvh. Pil Hammerich

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2013

Mish

Pil bethlowsky Hammerich skriver:

Hey, jeg hedder Pil Hammerich.

Jeg og min kæreste venter barn, med en termin der hedder D. 15.07.13 så det er dage vi er begyndt at tælle. -og vi er selfølgelig meget spændte, og endnu mere spændte er vi for vi kender ikke kønnet.
Jeg er fra københavn, nærmere Christianshavn, og bor skønt sammen med min kæreste, og snart vores første lille nye medlem af fam.

Jeg har gået og tænkt over at finde en mødregruppe, da jeg gerne vil lære nogen nye ansigter, og sjæle at kende.                           -Jeg har en del veninder der endten lige er blevet mødre, eller stadig er vordene. -men da jeg har interresse i at møde nogen nye  ansigter, familier, erfaringer og historier tænkte jeg på at oprette denne tråd, nu prøver jeg og håber da at det bliver en succes. -og at der er andre der er interesserede.

Alt lykke til jer,
Mvh. Pil Hammerich

Hej Jeg hedder Michelle og bor på Christianshavn, Jeg har en dreng fra februar, og kunne godt tænke mig lidt mødregruppe kontakt, da vi har været i Australien og har derfor ikke været en del af en etableret mødregruppe.

bedste hilsner

Michelle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.