Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej Piger..
Hvordan går det ellers herinde?
Tænkte på om vi skulle lave en status tråd. om hvor langt man er, og evt. et billede af maven?
Knus Julie
Billede kommer lige på senere, da jeg lige skal ha manden hjem til at tage et..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg er 14+1 idag
ms86 skriver: Jeg er 14+1 idag
Mariehønen Evigglad <3 skriver: Hej Piger.. Hvordan går det ellers herinde? Tænkte på om vi skulle lave en status tråd. om hvor langt man er, og evt. et billede af maven? Knus Julie Billede kommer lige på senere, da jeg lige skal ha manden hjem til at tage et..
sikke en fin mave.
er det din første?
Lotus86 skriver: Jeg er 16+4 i dag, og har det strålende, dig har jeg lidt svært ved at accepterer at maven vokser så hurtigt, billedet er vist fra i mandags da jeg var 16+0.
Jeg er 16+4 i dag, og har det strålende, dig har jeg lidt svært ved at accepterer at maven vokser så hurtigt, billedet er vist fra i mandags da jeg var 16+0.
ih hvor er du fin..
Hvorfor er du træt af at den vokser så hurtigt? den klær dig
Mariehønen Evigglad <3 skriver: ih hvor er du fin.. Hvorfor er du træt af at den vokser så hurtigt? den klær dig
Lotus86 skriver: Fordi jeg er så træt af folks kommentarer, sådan var det også sidst jeg var gravid, folk snakker til mig som om jeg ventede 8 på en gang Men tak, det var sødt sagt
Fordi jeg er så træt af folks kommentarer, sådan var det også sidst jeg var gravid, folk snakker til mig som om jeg ventede 8 på en gang Men tak, det var sødt sagt
Jeg synes den klær der så godt! super flot størrelse ;-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128