Hvad f*nden sker der???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

581 visninger
3 svar
0 synes godt om
27. juni 2013

DianaRJS

Tog en lille hygge stund med tegnefilm og kiks og mælk på sofaen med ungerne og da jeg ville rejse mig igen fungerede mig højre ben slet ikke? det er som om det gør ondt oppe I hoften og når jeg så prøver at gå er mit be. Mere eller mine bare som gele? Nogen der har oplevet det før???? Har ikke slået mig og har ALDRIG oplevet det gør!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2013

Dulgretz

DianaRJS skriver:

Tog en lille hygge stund med tegnefilm og kiks og mælk på sofaen med ungerne og da jeg ville rejse mig igen fungerede mig højre ben slet ikke? det er som om det gør ondt oppe I hoften og når jeg så prøver at gå er mit be. Mere eller mine bare som gele? Nogen der har oplevet det før???? Har ikke slået mig og har ALDRIG oplevet det gør!!!!

Det oplevede jeg også da jeg var gravid. Det var ofte når jeg vågnede midt nat og skulle på toilettet at mit venstre ben var følelsesløs/gelé agtigt.. Skete også tit på uddannelsen hvis jeg havde siddet stille lidt for længe

Anmeld

27. juni 2013

DianaRJS

Dulgretz skriver:

Det oplevede jeg også da jeg var gravid. Det var ofte når jeg vågnede midt nat og skulle på toilettet at mit venstre ben var følelsesløs/gelé agtigt.. Skete også tit på uddannelsen hvis jeg havde siddet stille lidt for længe

jamen tror max jeg sad ned i 15 min, og da jeg rejste mig kunne jeg bare slet ikke gå

Anmeld

27. juni 2013

DianaRJS

DianaRJS skriver:

opper den lige...

slet ikke andre der har prøvet det i sin graviditet?

er ved at gå ud af mit gode skind

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.