Lige et hurtigt råd! Faciliteter i spanien århus svømmehal

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2013

Baby2010/2013

Ok, vi har faltisk lånt en bil lige for tiden - så vi kunne godt køre til Odder. Hvordan foregår det det mht omklædning? Må man benytte sin egen skråstol/autostol og er der badekar/bruser ved puslepladsen i omklædningen?? :-) det er nemlig første gang vi skal svømme sammen med vores søn..

Ja du kan tage baby med helt ind i svømmehallen i autostoeln og først bade/skrifte osv. derinde. Det er praktisk at man selv kan bade og klæde om og så vente med baby til man er inde i selve svømmehallen og det sammen når man er færdig med at bade 

Du kan læse lidt om det nederst på dette link

http://www.spektrumodder.dk/svommehallen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2013

Pikku Myy

Maja88 skriver:

Der er en del stedet lavet et rum ved siden af bassinet med bruser.. pusleplader..affaldskurve.. badekar osv.. 

Separeret fra resten af svømmehallen? Så er det vel (logistisk) det samme som at gå ind i omklædningsrummet igen?

Jeg synes det virker forkert at man ikke skal vaskes igen efter der har været toiletbesøg (som en skiftning jo egentlig er) ...

Anmeld

28. juni 2013

Pikku Myy

Rockertand skriver:

Uhygiejnisk? ....så skulle du bare vide, hvad der er i vandet, bvadr, kommer aldrig til at gå i svømmehal igen nogensinde.

Ja, en tur i svømmehallen er ikke for renlighedens skyld Men man kan jo godt gøre lidt for at hjælpe kloren. Fx tage et nyt bad efter toiletbesøg. Det synes jeg ikke et pusleområde i selve svømmehallen lægger op til ...

Anmeld

28. juni 2013

Sara.

Baby2010/2013 skriver:

Ja du kan tage baby med helt ind i svømmehallen i autostoeln og først bade/skrifte osv. derinde. Det er praktisk at man selv kan bade og klæde om og så vente med baby til man er inde i selve svømmehallen og det sammen når man er færdig med at bade 

Du kan læse lidt om det nederst på dette link

http://www.spektrumodder.dk/svommehallen

Gud de bruger stadig det gamle billede... Det er mig der står og pusler min pige i odder svømmehal.

I odder er der et varmt rum hvor forældre også kan være godt nede i vandet og bade med børnene.

I spanien er der kun et varmt meget lavt bassin. Her skal forældre sidde på numsen. Vil mene det er bedst til børn der lige kan lidt selv.

Horsens er min favorit svømmehal hvis man også har lidt større børn. Det store lege bassin er nemlig også varmt...

Anmeld

28. juni 2013

sus82

Et andet bud kunne også være Auning svømmehal, de har et rigtig dejligt varmtvandsbassin og gode skiftefaciliteter. 

Anmeld

28. juni 2013

Baby2010/2013

Sara. skriver:

Gud de bruger stadig det gamle billede... Det er mig der står og pusler min pige i odder svømmehal.

I odder er der et varmt rum hvor forældre også kan være godt nede i vandet og bade med børnene.

I spanien er der kun et varmt meget lavt bassin. Her skal forældre sidde på numsen. Vil mene det er bedst til børn der lige kan lidt selv.

Horsens er min favorit svømmehal hvis man også har lidt større børn. Det store lege bassin er nemlig også varmt...

Nej hvor skægt at det er dig som står der 

Ja Horsens er også en af mine favoritter, Odder og Horsens bruger vi med stor glæde!

Kan godt li at der så lunt i Horsens omklædning og at de har en desideret ammestue i svømmehallen - me like 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.