rart lige at lette sit hjerte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

640 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. juni 2013

Anonym trådstarter

hey mammis.
har snakket med min sagsbehandler idag
ang at få barn nummer 2 ikke nu men senere hen.
hun forslog når min nye fyr og jeg engang planlægger at få et barn, skal vi kontakte kommunen også få en paragraf 50 undersøgelse jeg har fået lavet min skal ha lavet en ny til den tid, men inden jeg skal blive gravid igen skal jeg ha snakket noget mere med en psykolog om det voldlige forhold jeg var i før så jeg kan få det ud af verden

men ellers var vores samtale helt rar at have,.
i må have en god dag mødre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2013

baby012

Anonym skriver:

hey mammis.
har snakket med min sagsbehandler idag
ang at få barn nummer 2 ikke nu men senere hen.
hun forslog når min nye fyr og jeg engang planlægger at få et barn, skal vi kontakte kommunen også få en paragraf 50 undersøgelse jeg har fået lavet min skal ha lavet en ny til den tid, men inden jeg skal blive gravid igen skal jeg ha snakket noget mere med en psykolog om det voldlige forhold jeg var i før så jeg kan få det ud af verden

men ellers var vores samtale helt rar at have,.
i må have en god dag mødre

Bor dit nuværende barn hjemme ? 

For så burde der da ikke være noget galt i at i får nr to engang, bir barn nr 1 ude, burde man selvfølgelig vente til barnet er hjemme igen.. Og gøre hvad sagdbehandleren siger  

Anmeld

27. juni 2013

Mamalou

Dejligt at du har en sagsbehandler, du oplever der er til at snakke med og ovenikøbet en god samtale. Jeg synes det er super flot og ansvarligt, at du følger de råd hun kommer med. For der er virkelig ingen grund til at få et barn, der er risiko for bliver fjernet! 

Held og lykke med det.

Vh. Louise

Anmeld

27. juni 2013

Mamalou

baby012 skriver:

Bor dit nuværende barn hjemme ? 

For så burde der da ikke være noget galt i at i får nr to engang, bir barn nr 1 ude, burde man selvfølgelig vente til barnet er hjemme igen.. Og gøre hvad sagdbehandleren siger  

Det er altså ikke helt rigtigt det du siger. Nogle forældre kan have ressourcer til at have et barn, men ikke to børn. Det kan i værste fald betyde, at forældrene bliver så presset, at de ikke er i stand til at varetage nogen af børnenes behov. Hvad der er historien bag at ts har en sagsbehandler ved ingen af os, men jeg vil altid holde på at forsøge at samarbejde og følge de råd og den vejledning sagsbehandleren kommer med.

Vh. Louise

Anmeld

27. juni 2013

baby012

Mamalou skriver:

Det er altså ikke helt rigtigt det du siger. Nogle forældre kan have ressourcer til at have et barn, men ikke to børn. Det kan i værste fald betyde, at forældrene bliver så presset, at de ikke er i stand til at varetage nogen af børnenes behov. Hvad der er historien bag at ts har en sagsbehandler ved ingen af os, men jeg vil altid holde på at forsøge at samarbejde og følge de råd og den vejledning sagsbehandleren kommer med.

Vh. Louise

Det er muligt, men hvis det er tilfældet man kun kan overskue et barn, hvorfor så få et mere  

Anmeld

27. juni 2013

Mamalou

baby012 skriver:

Det er muligt, men hvis det er tilfældet man kun kan overskue et barn, hvorfor så få et mere  

Godt spørgsmål Men nogen gange er man bare ikke selv klar over egne ressourcer og det er derfor det er godt at lytte til sin sagsbehandler

Anmeld

30. juni 2013

Anonym trådstarter

Mamalou skriver:

Godt spørgsmål Men nogen gange er man bare ikke selv klar over egne ressourcer og det er derfor det er godt at lytte til sin sagsbehandler

Min søn valgte jeg at anbringe i pleje da jeg var sammen med den voldlige som er hans far på grund af faren havde kørt mig så psykisk ned og dette ville jeg ikke byde min baby dengang, som jeg snakkede med sagsbehandleren om var det på ingen måde fordi jeg ikke havde overskud til mit barn eller ikke kunne finde ud af at være der, nej fordi jeg ville passe på mit barn, og skal jo heller ikke have nr 2 nu,... men til det tid mig og min nye fyr som jeg er forlovet med, vil hellere være forberedt til den tid og få min sagsbehandler med ind over det for jeg kan ikke se ud i fremtiden om min søn stadig er i pleje for hvis det er der han vil bo vil jeg aldrig tvinge ham til at komme hjem til den tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.