Grundforløb gået tabt?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

692 visninger
6 svar
1 synes godt om
27. juni 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis

Årh for fanden hvor er det belastende! Jeg har gået på teknisk skole og taget grundforløbet til kosmetikker. Men nu hvor jeg skal bruge et bevis på fag og karaktere påstår skolen jeg aldrig har taget et fuldt forløb!!!! Jeg fik 12 i den afsluttende prøve og 7 i den fag der blev trukket lod om vi skulle op i! Ej hvor er det surt at jeg ikke kan bevise det

nogen der ved hvad jeg kan gøre? Øv hvor er jeg ked af det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

alt efter hvor gammelt dit bevis er så burde det ligge til at hente via nettet...

uhhh... kan bare ikke lige huske hvor det var henne... men da jeg i 2007 startede på Handelsskolen sagde de at hvis ens eksamensbevis blev væk så kunne man gå et eller andet sted hen og hente det igen...

Anmeld

27. juni 2013

Noneother

Wampires skriver:

alt efter hvor gammelt dit bevis er så burde det ligge til at hente via nettet...

uhhh... kan bare ikke lige huske hvor det var henne... men da jeg i 2007 startede på Handelsskolen sagde de at hvis ens eksamensbevis blev væk så kunne man gå et eller andet sted hen og hente det igen...

Gætter på at det er elevplan.dk du snakker om.

Anmeld

27. juni 2013

sommerbarn<3

30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Noneother skriver:

Gætter på at det er elevplan.dk du snakker om.

Kan åbenbart ikke logge på elevplan mere  

Men har fået det ordnet omsider! Nr. 5 jeg snakkede med ordnede det lige på 2 min  Heldigvis ville da være ærgerligt hvis mine topkaraktere skulle gå tabt!

men tak for svar  

Anmeld

27. juni 2013

sommerbarn<3

Wampires skriver:

Har fundet ud af det 

Læs mit svar til noneother 

Og tak for dit svar 

Anmeld

27. juni 2013

Noneother

sommerbarn<3 skriver:

Kan åbenbart ikke logge på elevplan mere  

Men har fået det ordnet omsider! Nr. 5 jeg snakkede med ordnede det lige på 2 min  Heldigvis ville da være ærgerligt hvis mine topkaraktere skulle gå tabt!

men tak for svar  

Det var da godt at du fandt ud af det.. 
Hvad har de osse gang i, med bare at påstå at du ikke har afsluttet dit grundforløb når du rent faktisk HAR afsluttet.

Anmeld

27. juni 2013

sommerbarn<3

Noneother skriver:

Det var da godt at du fandt ud af det.. 
Hvad har de osse gang i, med bare at påstå at du ikke har afsluttet dit grundforløb når du rent faktisk HAR afsluttet.

Ja blev så gal så jeg tudede, har sgu da Kampet for det. Men ja nu er det heldigvis i orden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.