Amme-BH til store bryster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2013

Kløver

Har brugt dem i Bilka, de har op til en E mener jeg, har ikke selv kunnet finde dem større

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2013

gokkelok

PT skriver:

Jeg købte fra bravissimo.co.uk - de har bh'er i store størrelser, som også er overkommelige i prisen

Fantastisk hjemmeside, med ret stort udvalg både af almindelige bh, badetøj, tøj, nattøj og amme bhér.

Jeg har bestilt ved dem mange gange og der har aldrig været nogle problemer, heller ikke hvis jeg har sendt noget tilbage.

Anmeld

27. juni 2013

Maja88

Maja84 skriver:

Har brugt dem i Bilka, de har op til en E mener jeg, har ikke selv kunnet finde dem større

Change elæer hunkemøller

Anmeld

27. juni 2013

elluL

Jeg har bestilt på Lace og har altid været fuldt ud tilfreds med service. Du kan også ringe og snakke med dem og de rådgiver dem.
Har selv problemer med de bher, har brugt 65J hos change, men da de er vokset igen under graviditeten, kan jeg ikke købe der mere.
Så nu bestiller jeg mest fra mærket freya hvor str. så hedder 65HH. Du skal nemlig være opmærksom på at change har amerikanske str, og de er anderledes end de engelske, som fx på Lace.dk. Men ring og snak med dem, det kan de også hjælpe dig med :-)

Anmeld

27. juni 2013

piadas

Jeg kan absolut ikke anbefale Change. Har gået derind flere gange, men deres største bh'er, hvor de som regel alligevel kun har en enkelt, jeg kan passe, har alligevel slet ikke støttet eller noget, som de nu skal!

Jeg har købt amme-bh'er her:
http://wajketrading.dk/bh-til-amning-188/

Indehaveren, Vibeke, er megasød og altid så hjælpsom på mail - hun svarer tilbage med det samme. Det er nemt nok at bytte - det er jo lige som andre netbutikker, men de har næsten altid passet, fordi jeg har målt mig via deres størrelsesguide og så har vi sammen via mail fundet frem til en, hun tror passer mig - og har som regel fået ret!

Jeg køber aldrig bh'er/amme-bh'er andre steder. 

Bruger i øvrigt h-j-skål. Har vist også været oppe i en k-skål.

Anmeld

27. juni 2013

Kløver

Maja88 skriver:

Change elæer hunkemøller

Kender ikke chance og synes hunkemøller ikke havde de større str i amme bh og så kostede dem de havde en farm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.