Sove på eget værelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

478 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. juni 2013

cdinesen

Jeg har 2 børn, en pige på 2½ og en søn på 10 måneder. De sover pt på samme værelsle, men jeg synes ikke det fungere! Min datter vækker min søn når hun bliver lagt i seng, og de vækker også hinanden om morgenen.. Vores hus er sådan indrettet at vi har 2 værelser på 1. salen, det ene er vores soveværelse, der andet er børnenes. Vi har 2 værelser i stueplan, i en tilbygning og vi overvejer at lave dem om til børneværelser. tilbygningen hænger fint sammen med resten af huset, og der er åben adgang igennem huset til 1. salen, men vi vil ikke kunne hører børnene om natten uden alarmer. Værelserne er dog lige ved siden af stuen og køkkenet, så de er tæt på os hele aftenen indtil vi går går i seng.

Nu kommer mit spørgsmål.. Er børnene for små til at blive flyttet ned? og har I ellers nogen tips og tricks eller noget.... er lidt desperat.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg ville flytte dem ned og så have alarmer på dem. I kunne f.eks. i starten have en madras liggende i stuen, så I kan blive trygge ved, at de sover på anden etage.

Men når de vækker hinanden ville jeg ikke betænke mig.

Vores deler også værelse, men der er 17 mdr. imellem dem og de har samme søvnmønster, så de vækker heldigvis ikke hinanden.

Anmeld

27. juni 2013

Mum33

Jeg ville nok flytte den der sover bedst nedenunder og så beholde den anden ovenpå, og så have alarm på  Måske de igen kan dele værelse når de sover lidt mere sikkert og bliver puttet samtidig :-) 

men vi har samme problem med værelser her 2 plan er lidt noget bøvl 

Anmeld

27. juni 2013

cdinesen

Uha det er da helt rart med lidt opbakning.. Har fået mange slag om at være dårlig mor og bla bla. når jeg har luftet idéen for andre. Men kan ikke umiddelbart selv de problemer, når der er alarmer... Tænker også at det er lettere at vænne børnene til det mens de er små, inden de begynder at se spøgelser i skabet og monstre under sengen

Anmeld

27. juni 2013

morethanperfect

cdinesen skriver:

Jeg har 2 børn, en pige på 2½ og en søn på 10 måneder. De sover pt på samme værelsle, men jeg synes ikke det fungere! Min datter vækker min søn når hun bliver lagt i seng, og de vækker også hinanden om morgenen.. Vores hus er sådan indrettet at vi har 2 værelser på 1. salen, det ene er vores soveværelse, der andet er børnenes. Vi har 2 værelser i stueplan, i en tilbygning og vi overvejer at lave dem om til børneværelser. tilbygningen hænger fint sammen med resten af huset, og der er åben adgang igennem huset til 1. salen, men vi vil ikke kunne hører børnene om natten uden alarmer. Værelserne er dog lige ved siden af stuen og køkkenet, så de er tæt på os hele aftenen indtil vi går går i seng.

Nu kommer mit spørgsmål.. Er børnene for små til at blive flyttet ned? og har I ellers nogen tips og tricks eller noget.... er lidt desperat.. 

Jeg ville klart flytte dem ned ..

Vores børn sover også på samme værelse , på stueetagen , og vi sover på 1. salen .. Kan jeg slet ikke se noget galt i

Dog flytter Noel snart op på et værelse på 1. salen da Noel vækker Oscar om morgenen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.