2 km på 16 min. Jeres ærlig mening....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.993 visninger
11 svar
4 synes godt om
26. juni 2013

Loa

Jeg er lige startet op, med to løbeture bag mig.
Må og skal af med de ekstra kilo som har sneget sig på kroppen i nattens mulm og mørke.....

Og jeg ved at jeg er i eleeeendig form, så nu spørger jeg jer, 2 km på 16 min, er det lige så skod ringe som jeg regner med?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2013

SAL

Loa skriver:

Må og skal af med de ekstra kilo som har sneget sig på kroppen i nattens mulm og mørke.....

Og jeg ved at jeg er i eleeeendig form, så nu spørger jeg jer, 2 km på 16 min, er det lige så skod ringe som jeg regner med?

Jeg synes det er en rigtig fin tid når man tænker på, at du kun lige er begyndt og har "lidt ekstra at slæbe på"! Jeg løber selv, er en langsom men udholdende løber, min km. tid er omkring 7 min...Pøj pøj

Anmeld

26. juni 2013

Fenja09

Loa skriver:

Er ikke selv en ørn til at løbe, men jeg ved at når min kæreste skal til løbeprøve i Forsvaret så skal han løbe 3 km på max. 16 min. ( 16 min fordi han er over 30 år). Pigerne skal løbe 3 km på max 19 min når man er under 30 år. Jeg aner ikke om du kan bruge det til noget, men det er lige hvad jeg ved om løb hehe

/Fenja

Anmeld

26. juni 2013

Robin Hood.

En god normal løbetid skal hedde 6 min pr km

Anmeld

26. juni 2013

bøllen

Loa skriver:

Har ikke en dyt forstand på det med løb, jeg løb før jeg blev skadet ( kun 5 km ) men umiddelbart tænker jeg det er en ok tid til du lige er startet op.

jeg er begyndt at løbe på løbebånd som opvarmning og løber 3 km på 21 min.

Anmeld

26. juni 2013

bøllen

Robin Hood. skriver:

En god normal løbetid skal hedde 6 min pr km

Er det det man går udfra ?? Sådan ca ?

er nemlig også lige startet dog på løbebånd , løber 3 km på 21 min

Anmeld

26. juni 2013

Robin Hood.

bøllen skriver:

Er det det man går udfra ?? Sådan ca ?

er nemlig også lige startet dog på løbebånd , løber 3 km på 21 min

Ja det var hvad jeg fik af vide Kæmpede med mine 5 km og skulle snuppe dem på 30 min før det var en god løbetid ,, pyhaaa det er hårdt

Anmeld

26. juni 2013

lottemusen

Loa skriver:

Det er det samme jeg har løbet i dag, og jeg synes jeg er sej, så må du jo også være det 
(Jeg har ikke løbet siden engang i februar)

Anmeld

26. juni 2013

bøllen

Robin Hood. skriver:

Ja det var hvad jeg fik af vide Kæmpede med mine 5 km og skulle snuppe dem på 30 min før det var en god løbetid ,, pyhaaa det er hårdt

Hi hi ja det er det  Glæder mig hver gang for hver min der bliver taget fra. startede på 30 min og nu 21 min.

5 km så ville jeg nok være døden nær 

Anmeld

26. juni 2013

Kloster

Hvis du er startet fra 0 af, skal du ikke tænke på hvor hurtigt, du løber, men tænk på at alt er afhægig af at du får opbygget din krop til belastningen.

Her er et rigtig godt program, lige lige tillader mig at smække ind. Det virker. http://iform.dk/traeningsplanner/traeningsprogram-loeb-5-km

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.