Slee bee pose fra bilka

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.729 visninger
19 svar
2 synes godt om
26. juni 2013

Sommervejr

Hej er der nogen der har erfarninger med Slee bee posen fra bilka?

For eller imod?

På forhån tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2013

lycly

Jeg var super glad for min både med og uden pladen

Anmeld

26. juni 2013

Benjamins'mor

Vi har en vi dog aldrig har fået brugt men vil tage i brug denne gang, så har ikke så meget erfaring, men synes den er rigtigt lækker.

Anmeld

26. juni 2013

Sommervejr

LuLy skriver:

Jeg var super glad for min både med og uden pladen

jeg synes det lyder lidt som om man selv skal klippe huller til barnevognsselen kan det være rigtigt :-) ?

Anmeld

26. juni 2013

Troldemommi

hvenegaard skriver:

jeg synes det lyder lidt som om man selv skal klippe huller til barnevognsselen kan det være rigtigt :-) ?

Ja man skal selv klippe og sy hul i den, det gik galt for os der var fjer i hele stuen, så vi skal have en ny til nr 2 

Monica 31+0

Anmeld

26. juni 2013

Rødhætte

hvenegaard skriver:

Ja man skal klippe hul, men posen er lavet så der er markeret områder hvor man skal klippe Jeg har brugt vores rigtig meget - super god

Anmeld

26. juni 2013

Sommervejr

Rødhætte skriver:

Ja man skal klippe hul, men posen er lavet så der er markeret områder hvor man skal klippe Jeg har brugt vores rigtig meget - super god

super tak

Anmeld

26. juni 2013

Sommervejr

Monica P skriver:

Ja man skal selv klippe og sy hul i den, det gik galt for os der var fjer i hele stuen, så vi skal have en ny til nr 2 

Monica 31+0

I har da vist været uheld med jeres 

Anmeld

26. juni 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Vi har den også og er rigtig glad for den han har den liggende fast i sin vogn ved dp året rundt, og hun er også glad for den vi tager den med på sommerferie, så han kan holde varmen i klapvognen i aftentimerne

mht huller,så er der syet nogen firkanter på både dynen og betrækket, dem klipper man bare midt i så er der ikke fjerhelvede

Anmeld

26. juni 2013

Alexander&Lærke

Jeg har en som jeg har brugt til begge mine børn. Har været super gla d for den. Spicelt de kolde vintre hvor der da min datter var 6-7-8 md var nogle strenge nætter med helt ned til - 14 g. Og dag temp ikke nåede over frysepunktet. Min datter sov altid 3-4 T om formiddagen så dejligt at kunne putte hende i en dejlig varm pose som slutter godt til. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.