Bortgives

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.200 visninger
16 svar
17 synes godt om
26. juni 2013

IT-nørd

Jeg ved ikke om det er en forkert kategori, men jeg har en original Voksipose med ulddyne, dog uden plade, grå på begge sider samt en Babydan klik selen (sort), som jeg gerne vil give til en mor men små midler. 

Begge dele er brugt til 1 barn i 2 år, men er i fin stand. 

De skal hentes i Nibe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2013

banana3

Lenchick skriver:

Jeg ved ikke om det er en forkert kategori, men jeg har en original Voksipose med ulddyne, dog uden plade, grå på begge sider samt en Babydan klik selen (sort), som jeg gerne vil give til en mor men små midler. 

De skal hentes i Nibe

Dejligt med mennesker som dig! Håber der sidder en mor derude, som bliver rigtig glad for det

Anmeld

26. juni 2013

Maja88

Lenchick skriver:

De skal hentes i Nibe

Hvordan bedømmer du små midler..

Jeg ville fx aldrig få råd til sådan en

Anmeld

26. juni 2013

IT-nørd

Maja88 skriver:

Hvordan bedømmer du små midler..

Jeg ville fx aldrig få råd til sådan en

Jeg tænker bare på én, som virkeligt har brug for disse ting, men kan ikke købe. 

Jeg ville være rigtig ked af at blive "snydt", så tingene bliver solgt videre. Jeg tror altid det bedste om mennesker

voksien er kun brugbar til vinter da dynen er mega varm. 

Anmeld

26. juni 2013

IT-nørd

banana3 skriver:

Dejligt med mennesker som dig! Håber der sidder en mor derude, som bliver rigtig glad for det

Tak

Vi har to små niecer født med 4 måneders mellemrum og mange af Freyas ting og tøj går videre til dem. De har dog Voksier og seler og da Freya nu er kommet ud af barnevognen, har jeg dem til overs. 

Anmeld

26. juni 2013

DianaRJS

Lenchick skriver:

De skal hentes i Nibe

altid dejligt med folk som dig

håber du finder den helt rette der lige står og mangler

Anmeld

26. juni 2013

gonefishing

Lenchick skriver:

De skal hentes i Nibe

Total fed ide!!! Personligt ville jeg nok vælge en familie med kun en indtægt

Anmeld

26. juni 2013

Malthe2010

Hvorfor ikke aflevere den i din lokale rødekors?  Derved kan du gøre mange mennesker glade...

Anmeld

26. juni 2013

Robin Hood.

Tror min datter ville blive rigtig glad for at modtage sådan en gave , hun venter en pige den 11 nov , hun er på su og kæresten er i lære . Jeg vil gerne sende frimærker til porto

Anmeld

26. juni 2013

IT-nørd

Robin Hood. skriver:

Tror min datter ville blive rigtig glad for at modtage sådan en gave , hun venter en pige den 11 nov , hun er på su og kæresten er i lære . Jeg vil gerne sende frimærker til porto

Jeg er ked af at sende Voksien da den fylder en del og vil også gerne hilse på modtageren

Det er ikke fordi jeg samler ansøgninger, så det er først til mølle. Det må være op til den enkelte af afgøre om der er brug for tingene

Jeg ville ikke undvære Voksien, så synes bestemt den er et must

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.