Schh... Jeg har en hemmelighed... ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2013

Happiness

Babymor2010 skriver:

Stort tillykke 

Mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2013

Happiness

LinLin skriver:

Tillykke

Mange tak

Anmeld

27. juni 2013

Happiness

banana3 skriver:

Kæmpe stort tillykke

Rigtig mnge gange tak  

Anmeld

27. juni 2013

Happiness

Kay skriver:

jubiiii  

Ja er begyndt at have armene oppe Men nøj det er vitterlig dårlig timing! Men var jo slet ikke planlagt, så havde vi nok ventet et år. Men ja, nogle gange vil de små pus bare bestemme

Anmeld

27. juni 2013

Happiness

Frejsmor skriver:

Kæmpe stort tillykke søde!!!

Hvor er det bare dejligt for jer!! Glæder mig til at følge dig og maven!!

Tak søde! Hvordan går det med din mave? Du må da snart ved at være stor

Det er lidt typisk. Da vi forsøgte at blive gravide skette der ingenting, og så starter man på nyt arbejde og vælger at vente et år, og BUM, så er den der. 

Men igen, så er det også "overstået". Vi vil kun have 2 børn. Så en af os bliver sterilliseret herefter. Og så kan jeg være der for jobbet igen bagefter Håber bare de er forstående!

Anmeld

27. juni 2013

Frejsmor

Happiness skriver:

Tak søde! Hvordan går det med din mave? Du må da snart ved at være stor

Det er lidt typisk. Da vi forsøgte at blive gravide skette der ingenting, og så starter man på nyt arbejde og vælger at vente et år, og BUM, så er den der. 

Men igen, så er det også "overstået". Vi vil kun have 2 børn. Så en af os bliver sterilliseret herefter. Og så kan jeg være der for jobbet igen bagefter Håber bare de er forstående!

Det går rigtig fint, lillesøster er dejlig aktiv og jeg har ikke alt for mange gener endnu, så det er skønt..  Joo, den begynder at fylde godt i landskabet, men den er ikke så pæn som sidste gang, jeg har desværre lidt hænge mave, så til tider, når tøjet ikke sidder helt godt, så sys jeg stadig bare jeg ser tyk ud fremfor gravid..

Hehe ja det er ski osse typisk de unger altså, de bestemmer selv hvornår de vil komme og tager altså ikke lige hensyn til mors nye arbejde..

Mon ikke de nok skal være forstående på det nye arbejde, de ved jo det kan ske og at det ikke altid sker på de planlagte tidspukter, det skal nok gå..

Anmeld

27. juni 2013

Kay

Happiness skriver:

Ja er begyndt at have armene oppe Men nøj det er vitterlig dårlig timing! Men var jo slet ikke planlagt, så havde vi nok ventet et år. Men ja, nogle gange vil de små pus bare bestemme

jeps... nogle gange er livet ikke belejligt blev selv gravid med elna i november og blev ansat i august... så kender godt følelsen 

Anmeld

27. juni 2013

Nessie

Happiness skriver:

Tusind tak! Ja det er bare fantastisk. Men de første par dage, var man lidt i chok! Men synes mere det er erstatet af glæde og spændning nu

Talte med fagforeningen idag. Og fra det sekund jeg oplyser min graviditet, er jeg dækket af ligerettighedsloven. Så de kan ikke afskedige mig pga det. Og er ret sikker på, de ikke kan finde en anden grund

Og ellers skrev fagforeningen mine data ned, og vil køre en sag, hvis nu arbejdet stejler. Så det er rart.

Så nu tager vi nok en tidlig scanning om et par uger, og hvis der er et blinkende hjerte, går jeg de tunge skridt ned til chefen

Hvordan går det med graviditeten? Er Daniel ved at være klar til at blive storebror?

Jeg kan godt forstå at det lige skulle synke ind, men de er jo stadig helt fantastisk 

Dejligt at få styr på det hele med fagforeningen, så der ikke skulle gå hen og blive nogle problemer. Og så håber jeg at chefen tager det pænt, og bare glæder sig på jeres vegne, men kan nu godt forstå du lige vil have en god skanning først 

Her går det godt, maven er blevet så stor at folk er begyndt at spørge om det er ved at være tid  Og så vralter jeg også en del, så ligner nok én der kan lægge mig ned og føde hvert øjeblik detskal være 
Daniel glæder sig, men jeg tror ikke han har forstået at den lille ikke kan lege med ham med det samme, men han sigerat babyen godt må sove sammen med ham i hns seng, og han skal også nok give den mad om natten  Så vi har barenepigen klar allerede 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.