Hvor tidligt kan man scanne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2013

Anonym trådstarter

Pylle3 skriver:

Jeg er blevet scannet 6+1 udvendigt hvor man også lige kunne ane det lille hjerte blinke.

Så det kan lade sig gøre.

Hvor dejligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2013

Anonym trådstarter

DianaRJS skriver:

jeg blev scannet uge 9+2 og der var det indvendigt, der kunne de se at der var 2

Hvor dejligt, hvis du fik billede, vil du så evt dele ?

Anmeld

26. juni 2013

Clisolka

Anonym skriver:

Hvor tidligt kan man scanne og se om der er en eller to

Klinikken holder ferie inden længe og er jeg blevet gravid i dette forsøg vil jeg sidste dag inden ferien være 5+2 og skal jeg vente til efter ferien vil jeg være 8+5. 8+3 skal jeg til polterabend og da vi skal nogle vilde aktiviteter vil jeg meget gerne vide om jeg er gravid og om der er 1 eller 2 og hvordan det ser ud. Tror jeg dagene op til ville bestille en privat scanning men ville være rart at være lidt forberedt og hvordan jeg tackler det, da polterabend bla indebærer sumobrydning, levende bordfodbold og lasergame/paintball

Kan man godt se allerede 5+2 om der er tvillinger og jer med tvillinger og tidlige scanningsbilleder del gerne

Er anonym af hensyn til bruden så hun ikke får nys omkring hendes polterabend

Jeg blev i denne graviditet scannet 6+4 udvendigt, hvor vi kunne se det lille hjerte blinke 

Anmeld

26. juni 2013

Anonym trådstarter

Babymor2010 skriver:

Jeg blev i denne graviditet scannet 6+4 udvendigt, hvor vi kunne se det lille hjerte blinke 

Så burde jeg også kunne bære heldig og se noget 8+0 hvis jeg er gravid

Anmeld

26. juni 2013

FrkZier

Anonym skriver:

Hm ja lidt øv for klinikken åbner først om mandagen og ville være ærgerligt hvis jeg havde sagt jeg var gravid og ikke kunne være med til alt det sjove og så man 2 dage efter finder ud af der ikke er noget eller lignende

først tillykke

selvom du er gravid, kan du da sagtens være med til alle de aktiviteter? så længe du ikke drikker kan jeg ikke se hvad der er du ikke kan være med til? hvis du havde været længere henne så ville det måske ikke være helt så smart, men så kort inde i en graviditet sker der absolut intet ved det

Anmeld

26. juni 2013

DianaRJS

Anonym skriver:

Hvor dejligt, hvis du fik billede, vil du så evt dele ?

gjorde jeg ikke nej, skal være ærlig og sige det skulle ha været en abort, men kunne simpelthen ikke få mig selv til det, men af den grund så ejg ikke scannningen. så de tidligste billede jeg har fra scanning er fra nf

Anmeld

26. juni 2013

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

først tillykke

selvom du er gravid, kan du da sagtens være med til alle de aktiviteter? så længe du ikke drikker kan jeg ikke se hvad der er du ikke kan være med til? hvis du havde været længere henne så ville det måske ikke være helt så smart, men så kort inde i en graviditet sker der absolut intet ved det

Ih hvor dejligt, troede bare man havde større risiko for at abortere med sådan nogle vilde aktiviteter, især hvis det skulle vise sig at være to, hvilket der jo er risiko for når der var mere end et æg

Anmeld

26. juni 2013

Anonym trådstarter

DianaRJS skriver:

gjorde jeg ikke nej, skal være ærlig og sige det skulle ha været en abort, men kunne simpelthen ikke få mig selv til det, men af den grund så ejg ikke scannningen. så de tidligste billede jeg har fra scanning er fra nf

Det er helt ok

Anmeld

26. juni 2013

Nessie

Om der er 1 eller 2 er jo i grunden lige meget, hvis testen har vist at du er gravid 

Du skal nok ikke kaste dig ud i de vildeste aktiviteter uanset hvad, så er det bedre at tage det lidt mere afslappet.

Du skal i hvert fald over uge 6 før de reelt kan se noget, og på klinikken scanner de indvendigt, fordi de dér får det bedste resultat.

Jeg blev for nogle år siden skannet i 6+ et eller andet, og der kunne man se blink 

Anmeld

26. juni 2013

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

Om der er 1 eller 2 er jo i grunden lige meget, hvis testen har vist at du er gravid 

Du skal nok ikke kaste dig ud i de vildeste aktiviteter uanset hvad, så er det bedre at tage det lidt mere afslappet.

Du skal i hvert fald over uge 6 før de reelt kan se noget, og på klinikken scanner de indvendigt, fordi de dér får det bedste resultat.

Jeg blev for nogle år siden skannet i 6+ et eller andet, og der kunne man se blink 

Ok tak tester jeg positivt må jeg håbe alt er som det skal være og så tage det roligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.