Fossflakes dyne..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

862 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. juni 2013

banana3

Hej de damer

vi har købt en fossflakes dyne til lillemanden, den har selvfølgelig været mast godt og grundigt, og mangler derfor "luft" skal jeg bare brede dynen ud, og hvor længe skal den ligge? jeg har rystet dynen en del, men synes ikke rigtig der sker noget.. Nu har jeg læst og læst om de forskellige dyner, og denne synes jeg, lød til at være det bedste af det bedste, men sig mig en gang, har jeg købt en flad dyne?? Det fede ved en dyne er jo når den rigtig puffer op

Hvad er jeres erfaring med denne slags dyne ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2013

gonefishing

banana3 skriver:

Hej de damer

vi har købt en fossflakes dyne til lillemanden, den har selvfølgelig været mast godt og grundigt, og mangler derfor "luft" skal jeg bare brede dynen ud, og hvor længe skal den ligge? jeg har rystet dynen en del, men synes ikke rigtig der sker noget.. Nu har jeg læst og læst om de forskellige dyner, og denne synes jeg, lød til at være det bedste af det bedste, men sig mig en gang, har jeg købt en flad dyne?? Det fede ved en dyne er jo når den rigtig puffer op

Ingen ide, men har selv lige købt en til datteren, så følger lige med.

Tror dog ikke at sådan en er fyldig som dyn/fjer

Anmeld

26. juni 2013

banana3

Flodkilling skriver:

Ingen ide, men har selv lige købt en til datteren, så følger lige med.

Tror dog ikke at sådan en er fyldig som dyn/fjer

Du skal være mere end velkommen

- har tænkt på at give den 10 min i tørretumbleren ved 60 grader, det står der nemlig at man kan gøre, for at holde på faconen

Anmeld

26. juni 2013

mommy1991

banana3 skriver:

Hej de damer

Skal den ikke vaskes først? Og så tørretumbles med en tennisbold, så tror jeg den popper op eller hvad man nu siger

Anmeld

26. juni 2013

banana3

emmagirl skriver:

Skal den ikke vaskes først? Og så tørretumbles med en tennisbold, så tror jeg den popper op eller hvad man nu siger

Jeg prøver

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.