Ekstra betræk til ammepude?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.422 visninger
5 svar
0 synes godt om
26. juni 2013

Victoria2013

Ja, kan man købe det nogle steder?

Vi havde et uheld igår, hvor lillepigen formåede at skide sig selv lidt op af ryggen mens jeg havde hende liggende ved puslepuden... hvilket resulterede i at også puslepudens betræk måtte vaskes og det var lidt irriterende at måtte gå og vente på at det blev tørt og kunne kommes på igen.

Så tænkte det kunne være rart med et ekstra betræk eller to, men kan man købe dem nogle steder - når man nu ikke er den kreative type der kan finde ud af at sy selv

puslepuden er forresten fra Babysam...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2013

gonefishing

Victoria2013 skriver:

Vi havde et uheld igår, hvor lillepigen formåede at skide sig selv lidt op af ryggen mens jeg havde hende liggende ved puslepuden... hvilket resulterede i at også puslepudens betræk måtte vaskes og det var lidt irriterende at måtte gå og vente på at det blev tørt og kunne kommes på igen.

Så tænkte det kunne være rart med et ekstra betræk eller to, men kan man købe dem nogle steder - når man nu ikke er den kreative type der kan finde ud af at sy selv

Er lidt i tvivl. Er det til ammepuden eller puslepuden.

Anmeld

26. juni 2013

Victoria2013

Flodkilling skriver:

Er lidt i tvivl. Er det til ammepuden eller puslepuden.

Hov det er til ammepuden 

af en eller anden grund kan jeg ikke rette i det første indlæg mere... men det er altså et ekstra betræk til ammepuden jeg vil have

Anmeld

26. juni 2013

gonefishing

Victoria2013 skriver:

Hov det er til ammepuden 

af en eller anden grund kan jeg ikke rette i det første indlæg mere... men det er altså et ekstra betræk til ammepuden jeg vil have

Gigi så følger jeg lige med, mangler selv et betræk, da jeg var så dum at købe en allergi venlig ammepude uden betræk

Anmeld

26. juni 2013

L&V

Jeg ved ik om man ka købe det i butikker men har da set det på nettet når jeg har luret ammepuder men om det lige er til alle modeller tvivler jeg på.. Men altså prøv og google det

Anmeld

3. juli 2013

Mette Jørgensen - Mammashop

Victoria2013 skriver:

æv en træls tur, vi har flere forskellige betræk her:  http://www.mammashop.dk/ammetoej/ammepude.html - måske nogle af dem passer til din pude.

Kh

Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.