kan det lade sig gørre alligevel.(ang skift fra skole/uddan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

461 visninger
3 svar
0 synes godt om
26. juni 2013

Anonym trådstarter

hej.. det er sådan at jeg går på skole og stopper fredag..

men det er sådan at jeg har 4 fag jeg skulle op i til eksamen... jeg har kun fået kakterer i dansk. faget..

engelsk dumpede jeg, og matmatik var jeg fuldstendig plank der jeg sad til prøven og sagde til læren at jeg kan ikke det her, jeg giver op... hvor så efter lidt tid siger læreren at så må gå hjem hvis jeg ikke vil gi det en chance.. jeg valgte at gå hjem, da jeg syntes det var for svært. (i forvejen har jeg ikke lært ret meget af læreren.. (hvis man spurgte om noget 2-3 gange ) sagde han bare det har jeg lige sagt osv.. og samfundsfag har jeg ikke været oppe i.. vil det mon så sige at min 9kl ikke er gennemført for jeg ikke har taget mine eksamen.. (gennemført??...

ved godt det fuldstændig er dumt af mig selv..

kan jeg alligevel starte på en uddannelse/praktik  vuggestu??  skal snart starte der!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

hej.. det er sådan at jeg går på skole og stopper fredag..

men det er sådan at jeg har 4 fag jeg skulle op i til eksamen... jeg har kun fået kakterer i dansk. faget..

engelsk dumpede jeg, og matmatik var jeg fuldstendig plank der jeg sad til prøven og sagde til læren at jeg kan ikke det her, jeg giver op... hvor så efter lidt tid siger læreren at så må gå hjem hvis jeg ikke vil gi det en chance.. jeg valgte at gå hjem, da jeg syntes det var for svært. (i forvejen har jeg ikke lært ret meget af læreren.. (hvis man spurgte om noget 2-3 gange ) sagde han bare det har jeg lige sagt osv.. og samfundsfag har jeg ikke været oppe i.. vil det mon så sige at min 9kl ikke er gennemført for jeg ikke har taget mine eksamen.. (gennemført??...

ved godt det fuldstændig er dumt af mig selv..

kan jeg alligevel starte på en uddannelse/praktik  vuggestu??  skal snart starte der!!

Du kan ikke dumpe en afgangsprøve i folkeskolen - det er en misforståelse, som desværre deles af mange, selv politikere, men ALLE, der gennemfører en prøve, selv til -3, har bestået. 

Jeg kan ikke vurdere, om du i matematik vil blive opfattet som om, du har gennemført prøven til en lav karakter, eller om du skal til en ny prøve senere. Jeg kan heller ikke læse mig frem til, om du udeblev fra samfundsfag - så skal du op igen senere. 

Det bør ikke gå ud over din aftalte praktik, men skynd dig at få ringet til din UU-vejleder og fortæl det, som det er. Han kan hjælpe dig videre her og nu - det er det, der er hans job, og han kender reglerne ud og ind, ligesom han helt sikkert har oplevet noget tilsvarende før. 

Anmeld

26. juni 2013

Anonym trådstarter

Ok tak for svar! 

Har bestået min dansk eksamen

engelsk og matematik mødte jeg op men gennemførte det ikke helt samfundsfag var jeg fraværende (da jeg var syg)

skal starte et nyt sted om få dag, så ved ikke helt:/

Anmeld

26. juni 2013

Anonym trådstarter

(Voksen uddannelse center)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.