Hej mødre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

345 visninger
9 svar
4 synes godt om
26. juni 2013

Anonym trådstarter

Hey mødre :-)
Har nu været ved læge for at få taget blod prøve da jeg danner langsomt hccg og derfor ikke kan tisse en prøve klar før jeg er langt henne, vil nu høre nogle a jeg andre om i kunne blive gravide selvom jeres kæreste/forlovet ryger smøger eller om det har noget at sige ang at kunne blive gravide ? Håber i svare og det ikke lyder for dumt ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Har nu været ved læge for at få taget blod prøve da jeg danner langsomt hccg og derfor ikke kan tisse en prøve klar før jeg er langt henne, vil nu høre nogle a jeg andre om i kunne blive gravide selvom jeres kæreste/forlovet ryger smøger eller om det har noget at sige ang at kunne blive gravide ? Håber i svare og det ikke lyder for dumt ?

Min kæreste har røget i al den tid jeg har været venner og kærester med ham, så det er vel sammenlagt omkring 6 år, og det havde vidst ikke nogen betydning? Det tog os 6 måneder at ramme plet

Anmeld

26. juni 2013

mommy1991

Anonym skriver:

Hejsa Jeg har ingen personlige erfaringer, da min kæreste ikke ryger - men jeg har læst at:

"Rygning af blot få (<5) daglige cigaretter - eller som passiv ryger - forringer i høj grad sædkvaliteten, da det svækker sædcellernes evne til at fæstne sig på kvindes æg."

Hentet her

Anmeld

26. juni 2013

Anonym trådstarter

Martsbaby skriver:

Min kæreste har røget i al den tid jeg har været venner og kærester med ham, så det er vel sammenlagt omkring 6 år, og det havde vidst ikke nogen betydning? Det tog os 6 måneder at ramme plet

Tusinde tak for svar
Har et barn i forvejen og vidste ikke jeg var gravid da jeg var gravid :p? Og skal siges en md før dengang testet jeg også var den negativ også ved lægen men 2 mdr efter positivt ? Og var 4uger længere henne
Derfor jeg lige tog til læge oh fik taget blod prøve da alle symptomer er der ..

Øhm og jeg ryger nemlig også ikke så smart men har prøvet at stoppe det bare svært !-_-...

Vi har her til dn 2 prøvet i 2 mdr ikke ret længe :p

Anmeld

26. juni 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Tusinde tak for svar
Har et barn i forvejen og vidste ikke jeg var gravid da jeg var gravid :p? Og skal siges en md før dengang testet jeg også var den negativ også ved lægen men 2 mdr efter positivt ? Og var 4uger længere henne
Derfor jeg lige tog til læge oh fik taget blod prøve da alle symptomer er der ..

Øhm og jeg ryger nemlig også ikke så smart men har prøvet at stoppe det bare svært !-_-...

Vi har her til dn 2 prøvet i 2 mdr ikke ret længe :p

Jeg skal ikke kunne sige om det har en effekt at du ryger, det har jeg ikke selv erfaring med..
Altså uanset hvad er røg jo ikke skide sundt, men nogle har bare den 'last', inkl. min mand

Anmeld

26. juni 2013

SjeBets

Min eks var stort stort ryger, og jeg blev gravid med ham 1 forsøg efter jeg smed pillerne, og en gang på p-piller. Min nye mand ryger ( desværre) også og igen er jeg blevet gravid uplanlagt, men jeg tror så også jeg har meget meget nemt ved at blive gravid

Anmeld

26. juni 2013

Anonym trådstarter

Martsbaby skriver:

Jeg skal ikke kunne sige om det har en effekt at du ryger, det har jeg ikke selv erfaring med..
Altså uanset hvad er røg jo ikke skide sundt, men nogle har bare den 'last', inkl. min mand

Jeg vil self ikke ryge når jeg er gravid :p
Men håber da den viser noget hcg i mit blod :p..

Min forlovet er snart 28 han tror han er for gammel
Lidt sær er han ja også han ked a det ikke bare lykkes os men har sagt til ham jeg danner meget lidt hcg og det kan tage tid før jeg kan tisse positiv jeg er en a de "heldige" der har mens under graviditet lol.

Tror jeg må stramme op og kvitte de smøger !

Anmeld

26. juni 2013

Anonym trådstarter

SjeBets skriver:

Min eks var stort stort ryger, og jeg blev gravid med ham 1 forsøg efter jeg smed pillerne, og en gang på p-piller. Min nye mand ryger ( desværre) også og igen er jeg blevet gravid uplanlagt, men jeg tror så også jeg har meget meget nemt ved at blive gravid

Havde også nemt ved det da det ikke var planlagt
Og ham min Eks jeg har barn med var er misbruger?
Han ser ikke vores barn har tilhold på ham.. Men hvis en der er misbruger kan lave barn kan vel en der ryger smøger vel også! Plus min nye fyr fik lavet sæd prøve for 1år siden og der var spral i sædcellerne

Anmeld

26. juni 2013

Benjamins'mor

Jeg har aldrig planlagt at blive gravid, men ryger selv og er blevet gravid 2 gange ved uheld.
Er 25+1 med barn nr 2, så tror ikke det har noget at sige.

Anmeld

26. juni 2013

Trekløver(:

Anonym skriver:

Min kæreste er selskabs ryger, og jeg var ryger da vi forsøgte at blive gravide. 

Er nu 35+0 og blev gravid efter 3 måneder 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.