Nu er der vist ingen tviv om den er postiv eller ej:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2009

LauraLW

Valle81 skriver:

Tak, jeg synes også det er lidt vildt, det tyder på et pænt højt HCG tal, bliver helt nervøs for om der er to:0) Nå spøg til side:0)

Er 4+6 idag, så ikke særlig langt:0)

Hvad med dig, har lige læst dit indlæg om alle dine tests:0) Det er så sødt, tror da den er der, nogle er hurtigere til at producere HCG end andre:0) Men efter 9 positive test, så tror jeg du kan være meget sikker:0)

hvor langt er du henne hvis det er???

Krydser alt hvad jeg krydse kan:0)

Der var lidt kuk med min sidste mens, så enten var sidste mens 1. dag d. 6. eller d. 10 juni. Så det er lidt usikkert.. men 4+et par dage tror jeg.... øv, jeg plejer ellers være mere tjekket end det, hehe...

Ved godt at så mange teste burde sige mig noget, startede med at teste mandag, og idag torsdag er den kun blev lidt tydeligere... håber at jeg bare er en af dem der producerer lidt langsomt. - Kan ikke lige overskue hvis det er fordi der er noget galt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2009

Valle81

LauraLW skriver:

Der var lidt kuk med min sidste mens, så enten var sidste mens 1. dag d. 6. eller d. 10 juni. Så det er lidt usikkert.. men 4+et par dage tror jeg.... øv, jeg plejer ellers være mere tjekket end det, hehe...

Ved godt at så mange teste burde sige mig noget, startede med at teste mandag, og idag torsdag er den kun blev lidt tydeligere... håber at jeg bare er en af dem der producerer lidt langsomt. - Kan ikke lige overskue hvis det er fordi der er noget galt.

Jeg tror bestemt ikke der er noget galt:0)

Men hvis du er det mindste i tvivl, så få tid ved lægen og få taget en blodprøve hvor de måler HCG tallet, så kan de give dig helt ren besked:0)

Anmeld

9. juli 2009

Nanna1985

STORT TILLYKKE

Anmeld

9. juli 2009

Diana...

STORT TILLYKKE 

Anmeld

9. juli 2009

Valle81

Takker:0)

Anmeld

9. juli 2009

EliasMinDejligeSøn<3

Valle81 skriver:

Hejsa alle igen:0)

Ved godt jeg nok er skør, men nu er der vist ingen tvivl mere om at jeg er GRAVID:0)'

Har lige testet igen, måtte lige være sikker på at det nu er rigtigt og ikke en drøm, og det er jeg nu:0)

Kærligst fra Christina, som tror jeg snart har fattet at jeg er gravid:0)

(beklager at billedet er lidt sløret, min tlf er ikke den bedste:0( )

den er godt nok posetiv , sort tilykke

Anmeld

9. juli 2009

Valle81

stinapigen92 skriver:

den er godt nok posetiv , sort tilykke

Ja ikke:0)

Vist ingen tvivl der mere:0)

Anmeld

9. juli 2009

EliasMinDejligeSøn<3

Valle81 skriver:

Ja ikke:0)

Vist ingen tvivl der mere:0)

den er lige som min var da jeg fant ud af min gravidtit i uge 10. der nogle der danner det der hg hurdig , eller hvad det heller   du nok en af dem

Anmeld

9. juli 2009

Mathilde

Valle81 skriver:

Nej vel...........det er lidt svært:0)

Er der tegn på fødsel hos dig:0)

Nej ingen tegn endnu udover mens smerter... Jeg tror ikke hun vil ud lige forløbig

Anmeld

9. juli 2009

baby2010

KÆMPE STORT TILLYKKE HERFRA!

PS: den er positiv, hvis der er to streger uanset hvor utydelige den ene er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.