Kvalme igen - uge 34?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.117 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. juni 2013

Kat2244

Hej.

Er der nogen der har oplevet at kvalme osv. er vendt tilbage senere i graviditeten? 

jeg er netop gået ind i uge 34 og føler mig rigtig skidt tilpas. Fuldstændig ligesom de første 3-4 måneder. Dvs. masser af kvalme, halsbrand og spændingshovedpine. Føj! Jeg var ikke forberedt på at det ligefrem ville vende tilbage senere i graviditeten og når man i forvejen ikke sover så godt pga. den voksende mave, så er det da reb elendighed. Jeg har læst at symptomerne også godt kan være svangerskabsforgiftning, men jeg har haft lavt blodtryk hele graviditeten, så det tror jeg ikke at det er.

Jeg tror at lillemanden har det fint  Han sparker ihvertfald lystigt op imod hans mors mave (hvilket hun nyder når hun i forvejen har halsbrand) 

Nå, ja brok, brok... Skulle bare ud med det 

Mvh. Kath

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2013

channie-g

Kat2244 skriver:

Hej.

Er der nogen der har oplevet at kvalme osv. er vendt tilbage senere i graviditeten? 

jeg er netop gået ind i uge 34 og føler mig rigtig skidt tilpas. Fuldstændig ligesom de første 3-4 måneder. Dvs. masser af kvalme, halsbrand og spændingshovedpine. Føj! Jeg var ikke forberedt på at det ligefrem ville vende tilbage senere i graviditeten og når man i forvejen ikke sover så godt pga. den voksende mave, så er det da reb elendighed. Jeg har læst at symptomerne også godt kan være svangerskabsforgiftning, men jeg har haft lavt blodtryk hele graviditeten, så det tror jeg ikke at det er.

Jeg tror at lillemanden har det fint  Han sparker ihvertfald lystigt op imod hans mors mave (hvilket hun nyder når hun i forvejen har halsbrand) 

Nå, ja brok, brok... Skulle bare ud med det 

Mvh. Kath

jeg er uge 30 nu og jeg har gennem hele min graviditet on/off haft opkast lige pludselig ud a det blå, ca en gang i ugen... tror det er meget normalt

Anmeld

26. juni 2013

Malthe2010

da jeg ventede min første søn, havde jeg også kvalme i starten 6-10 uge, så gik der længe hvor jeg havde det fint, og så kom kvalmen tilbage i slutningen, kan ikke huske helt hvornår. Så tror det er meget normalt.. Hold ud...

Anmeld

26. juni 2013

Kløver

Det er meget normalt, er fordi barnet bliver så stort det presser op mod mavesækken, og kan også ved pres mod tarmene give fordøjelses problemer

Anmeld

26. juni 2013

Kat2244

Ok, så er det jo bare noget man må leve med, men det tatarer at vide at andre også har oplevet det samme. Jeg syntes efterhånden at der kommer fler og fler gener snigende jo tættere man kommer på fødselen, men det er jo bare prisen for at få sin guldklump .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.