Gode odds for kh?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

298 visninger
5 svar
0 synes godt om
26. juni 2013

Anonym trådstarter

Jeg er virkelig frustreret, mangler bare der kommer styr på det hele snart!

Jeg skal til læge i dag, formoder jeg har bækkenløsning. Min læge sagde, at det lyder som en sygemelding. Er sosu hjælper, dog ikke fastansat og ikke dp berettiget.

Får man sygemeldingen med det samme, så jeg kan gå ned på kommunen og søge kh?

Hvad kan jeg ca få hvis det er?

Bor sammen med min kæreste, der tjener ca 25.000 før skat. Så er bange for de nægter at hjælpe

Håber virkelig der er nogle kloge hoveder der kan hjælpe, det er godt nok stressende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2013

Anonym trådstarter

Ef det svært at få kh? Hvor meget vil jeg ca få?
Og hvor hurtigt går det, før man får penge?

Anmeld

26. juni 2013

sulo

Du må komme med nogle flere oplysninger, størelsen på kh kommer også an på din alder, andre børn i forvejen, om du er gift og har mere end 10000 kr stående på dine konti (tilsammen) eller anden formue, bil, hus ovs

Anmeld

26. juni 2013

Anonym trådstarter

Vi er begge under 25, har ikke nogen formue.
Bor til leje, min kæreste har bil, vi har ikke børn og er ikke gift.

Hvordan er vi stillet? Og hvor lang tid tager det at behandle sagen? Skal man vise bankudtog til dem også eller hvordan?

Anmeld

26. juni 2013

sulo

Når i ikke er gift, har din kærestes bil, indtægt og formue intet at sige (før 2014), så er i samboende.

Under 25 er satsen 6767 kr, men når du er gravid over uge 12 er det 10500 kr, vel og mærket før skat

Anmeld

26. juni 2013

sulo

kan ikke presist huske hvor lang tid den maximale sagsbehandlingstid er, men mener den ligger på 1-2 uger, så snart du ved du skal søge det, så kom afsted hurtigst muligt

og ja du skal vise bankudtog, hvor langt tilbage er forskelligt fra kommune til kommune

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.