Kønsscanning :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

389 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. juni 2013

mrhl

Så var vi til kønsscanning igår. Jeg skal love for der var liv, og der blev sprællet og jeg måtte op og ryste med numsen for at damen kunne se det ordentligt.....

Men vi venter os en lille PIGE!

Fra jeg stod med graviditetstesten i hånden har jeg haft på fornemmelsen at det var en pige. Men blev totalt overvældet alligevel. Det hele bliver pludselig meget mere virkeligt, og kommer meget tættere på... Hvilket selvfølgelig er godt, men også skræmmende når man er førstegangsforældre... Som min kæreste sagde igår "Jeg har aldrig nogensinde lagt så lang en plan"... Og det kan der være noget om

Er der andre der skal til kønsscanning? Eller vil i hellere have det som en overraskelse?

Mille 17+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2013

Diana2013

mrhl skriver:

Så var vi til kønsscanning igår. Jeg skal love for der var liv, og der blev sprællet og jeg måtte op og ryste med numsen for at damen kunne se det ordentligt.....

Men vi venter os en lille PIGE!

Fra jeg stod med graviditetstesten i hånden har jeg haft på fornemmelsen at det var en pige. Men blev totalt overvældet alligevel. Det hele bliver pludselig meget mere virkeligt, og kommer meget tættere på... Hvilket selvfølgelig er godt, men også skræmmende når man er førstegangsforældre... Som min kæreste sagde igår "Jeg har aldrig nogensinde lagt så lang en plan"... Og det kan der være noget om

Er der andre der skal til kønsscanning? Eller vil i hellere have det som en overraskelse?

Mille 17+3

Haha hvor var det en fed kommentar fra manden og hvor vildt du har haft det på fornemmelsen, jeg har haft begge dele:s men mandens venner siger hvor der kommer en mand ind kommer der en mand ud, så de er sikre på en pige haha

Anmeld

26. juni 2013

mrhl

Diana2013 skriver:

Haha hvor var det en fed kommentar fra manden og hvor vildt du har haft det på fornemmelsen, jeg har haft begge dele:s men mandens venner siger hvor der kommer en mand ind kommer der en mand ud, så de er sikre på en pige haha

Ja, jeg synes faktisk også den kommentar var ret god :p haha. Også fordi han er en meget spontan type der aldrig (ALDRIG) lægger planer, han tager det som det kommer

Jeg skiftede også lidt frem og tilbage i dagene op til scanningen, men kom altid tilbage til at det var en pige. Og når jeg drømmer, er det også en pige. Det er ret skægt

Hahaha! Ja, spændende er det i hvert fald

Anmeld

27. juni 2013

Bettina90

Stort tillykke  Det må være dejligt at vide hvad, som 'gemmer' sig inde i maven 

Anmeld

27. juni 2013

mrhl

Bettina90 skriver:

Stort tillykke  Det må være dejligt at vide hvad, som 'gemmer' sig inde i maven 

Tak!
Ja det gør det hele lidt mere håndgribeligt :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.