17+0 idag :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.718 visninger
15 svar
9 synes godt om
26. juni 2013

M&J87

Så ramte jeg 17+0, det er dejligt, og skal til MD om 15 dage.. ihh hvor jeg glæder mig til at se bassen igen! Jeg er førstegangs og er forbavset over hvor stor min mave allerede er!

Her er lidt billeder af min mave, det første er 7+0, og de andre to er taget idag :-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2013

Alexis - i den virtuelle verden!

M&J87 skriver:

Så ramte jeg 17+0, det er dejligt, og skal til MD om 15 dage.. ihh hvor jeg glæder mig til at se bassen igen! Jeg er førstegangs og er forbavset over hvor stor min mave allerede er!

Her er lidt billeder af min mave, det første er 7+0, og de andre to er taget idag :-)

Flot strutmave du har dig 

Anmeld

26. juni 2013

M&J87

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Flot strutmave du har dig 

Tak  Jeg er lidt stolt af den 

Anmeld

26. juni 2013

Alexis - i den virtuelle verden!

M&J87 skriver:

Tak  Jeg er lidt stolt af den 

Det skal du også være  Tror du er samme størrelse som jeg, og jer er 2 gangs gravid inden for 2 år, og med tvillinger. Mange vil da misunde dig, at man kan se det så tydeligt allerede  Det er jo også ret flot 

Anmeld

26. juni 2013

BigHope13

M&J87 skriver:

Wow hvor er den flot rund og strutter

Anmeld

26. juni 2013

M&J87

BigHope13 skriver:

Wow hvor er den flot rund og strutter

Tak 

Anmeld

26. juni 2013

M&J87

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Det skal du også være  Tror du er samme størrelse som jeg, og jer er 2 gangs gravid inden for 2 år, og med tvillinger. Mange vil da misunde dig, at man kan se det så tydeligt allerede  Det er jo også ret flot 

Da den voksede så stærkt, tænkte jeg om de ikke havde overset 1 eller 2 styks , hihi.

Anmeld

26. juni 2013

Frk. Himmelblå

M&J87 skriver:

Fin stor mave. Samme størrelse som min, og jeg venter nr 3!
Vi følges i øvrigt ad, for jeg er 17+1 i dag 

Anmeld

26. juni 2013

M&J87

Frk. Himmelblå skriver:

Fin stor mave. Samme størrelse som min, og jeg venter nr 3!
Vi følges i øvrigt ad, for jeg er 17+1 i dag 

Dejligt! Ved i hvad I venter, eller skal det være en overraskelse ?

Anmeld

26. juni 2013

Frk. Himmelblå

M&J87 skriver:

Dejligt! Ved i hvad I venter, eller skal det være en overraskelse ?

Hvis de kan se det til MD skanning, vil vi gerne vide det. - Jeg glæder mig sådan til at kunne sige han/hun 

Hvad med dig?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.