Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lykke:) skriver: Jeg tror simpelthen, at jeg har mærket min lille dreng! Det føltes lidt, som en bobbel der gled hen over den øverste del af maven første gang, og nu mærker jeg det et par gange om dagen. Kan det være ham? Er 16+4 i dag
Jeg tror simpelthen, at jeg har mærket min lille dreng! Det føltes lidt, som en bobbel der gled hen over den øverste del af maven første gang, og nu mærker jeg det et par gange om dagen. Kan det være ham? Er 16+4 i dag
selvfølgelig kan det være ham du mærker især hvis du mærker det et par gange om dagen.. så er det ikke utænkligt at det er ham der giver spjæt fra sig
Amandasmor skriver: selvfølgelig kan det være ham du mærker især hvis du mærker det et par gange om dagen.. så er det ikke utænkligt at det er ham der giver spjæt fra sig
Det lyder da til at det er din dreng du mærker. Det kan godt føltes som bobler i starten
Jeg mærkede uge15/16 og fra uge 19 spark så det kan godt være ham
nej det er ikke for tidligt at mærke ham.. normalt mærker man dem omkring 15/16 uger.. så du kan godt være sikker på at det er ham der måsler rundt
Er ikke for tidligt at mærke ham men over navlen så er det ikke ham
Maja88 skriver: Er ikke for tidligt at mærke ham men over navlen så er det ikke ham
nej endelig ikke.. nu er jeg 2 gangs gravid og jeg mærkede min på samme måde som hun gør i uge 16..
Amandasmor skriver: nej endelig ikke.. nu er jeg 2 gangs gravid og jeg mærkede min på samme måde som hun gør i uge 16..
Men uge 16 går din livmoder ikke op til navlen endnu..
Jeg mærkede første og anden gang i 15+4 men alt under navlen
Jep, det lyder rigtigt. Det er slet ikke unormalt at mærke liv i uge 16.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128